Ga naar inhoud

plaatje bij mouseover


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn site heb ik bij de links een aantal namen staan. Ik zou het leuk vinden als je een (klein) pasfotootje van diegene ziet, als je met de muis over de naam gaat. Zo'n zelfde iets als een klein berichtregeltje doe je op de volgende manier met span: [code:1:358e1aaea9]<span title = "uitleg"> <span>meer informatie</span> </span>[/code:1:358e1aaea9] of, als je een tabel of <p> hebt, kan het op de volgende manier: [code:1:358e1aaea9] <td width="15%" title="uitleg"> <p title="uitleg">[/code:1:358e1aaea9] In plaats van die tekst wil ik dus een figuur. Iets als [code:1:358e1aaea9]<span img= "http://"> <span>meer informatie</span> <span>[/code:1:358e1aaea9] werkt niet. Wie weet op welke manier dit wel kan?
Link naar reactie
[code:1:9a1887de10] function showdiefoto(){ document.getElementById("foto").style.visibility = "visible"; document.getElementById("foto").style.posTop = window.event.y+10; document.getElementById("foto").style.posLeft = window.event.x; } function wegmetdiefoto(){ document.getElementById("foto").style.visibility = "hidden"; } [/code:1:9a1887de10] Roep nu bij de onmousemove event de functie showdiefoto() aan, en bij de onmouseout event de functie wegmetdiefoto(). Groet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...