Ga naar inhoud

[sitecheck]


anoniem

Aanbevolen berichten

Graag kritiek op de volgende website: [url]www.violistenweb.tk[/url] of [url]http://members.lycos.nl/violistenweb[/url] Ik zou graag willen weten welke browser jullie gebruiken en/of bepaalde pagina's niet te bereiken zijn. Weet wel, de site is (voorlopig) nog gehost bij lycos en die server is wel eens wat traag (verder klaag ik niet over lycos). Alvast bedankt! gr, JeePeeS :D
Link naar reactie
De site ziet er erg mooi uit en werkt verder ook goed in Netscape 7.0 Alleen zou ik de tabel aan de linkerkant (waar de tekst e.d. staat) een minimale hoogte geven. Als ik op bijvoorbeeld Artikelen of Violisten klik is de inhoud namelijk zo kort dat het niet echt mooi wordt. En als de inhoud de hoogte van de tabel overschreidt dan wordt deze toch automatisch groter. Verder niets op aan te merken. - Basje.
Link naar reactie
Ik snap er helemaal niets van... Ik heb al veel geprobeerd maar de fout heb ik nog niet gevonden. Ik denk dat het aan TK ligt in combinatie met PHP en MySql. Ik ga toch op zoek naar een betere server want Lycos is mooi maar verschrikkelijk traag. Op primetime uren is het gewoon niet te doen, zeker niet in combinatie met dot.tk. Heb jij nog suggesties? :-? JeePeeS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...