Ga naar inhoud

[sitecheck] commentaar graag


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:f9fabdb5e4="Wiep Corbier"]Jaiks, wat een kleuren! [/quote:f9fabdb5e4] Idd, ik vind dat de links moeilijk lezen op die achtergrond en ook de gele schuifbalk vind ik niet echt mijn ding. Maar tja, kleuren en smaken, daar valt niet over te twisten. Maar misschien kan je toch je links iets duidelijker maken. Nu hebben ze gewoon dezelfde kleur als de tekst maw, ze vallen niet op (ik heb het natuurlijk niet over de navigatielinks he)
Link naar reactie
bedankt voor de vele reacties! - Wat betreft de kleuren: ik ga dat geel van die balk donkerder maken. - de links die links staan, zal ik lichtgeel zetten en de links in de tekst zelf zal ik paars laten... op dit moment zijn ze nog allen paars. Maar ik moet het onderscheid nog maken. Misschien moet ik die links in de tekst inderdaad duidelijker laten overkomen tov de gewone tekst. - wat betreft die tabellen, heb ook gemerkt dat er nog iets fout zit.. moet die nog eens herbekijken. toch bedankt om het te melden. - dubbele heads en bodys komen inderdaad door de includes in php... dat zal ik ook zo vlug mogelijk oplossen. dikke merci aan jullie allen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...