Ga naar inhoud

verschillende resoluties (dreamweaver)


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1104e43e18="Phrea"]Tja, JS is niet echt een lapmiddel. Er is wel een beter middel: CSS. Er is ook een nog beter middel: gewoon je achtergrond mega breed maken [horizontaal].[/quote:1104e43e18] Ik bedoelde niet dat JS een lapmiddel is, maar om dit probleem op te lossen in JS. :) Dus een script hiervoor in JS vind ik een lapmiddeltje, dit naast het feit dat er mooie manieren in JS bestaan om dit probleem op te lossen. Ik vind zelf jouw laatste punt de beste oplossing. Hierdoor zorg je ervoor dat je basis van de site (achtergrond zie ik als basis) zonder lapmiddeltjes word weergeven. Ik hoop dat ik hiermee duidelijk aangeef wat mijn insteek is (en dat dit enkel mijn mening is :wink: ) CSS hier als oplossing voor gebruiken? Maar hoe wil je dat dan doen? Bij mijn weten kan je alleen je achtergrond fixen en het herhalen van het plaatje anders instellen. Hoe zorg je ervoor dat de achtergrond vergroot/verkliend wordt? Of wil je dmv een JScriptje de juiste CSS bij de juiste resolutie gebruiken (dus verschillende CSS bij verschillende resoluties)?
Link naar reactie
[quote="Remytje"][quote:15dc4044f4="Phrea"] CSS hier als oplossing voor gebruiken? Maar hoe wil je dat dan doen? Bij mijn weten kan je alleen je achtergrond fixen en het herhalen van het plaatje anders instellen. Hoe zorg je ervoor dat de achtergrond vergroot/verkliend wordt? Of wil je dmv een JScriptje de juiste CSS bij de juiste resolutie gebruiken (dus verschillende CSS bij verschillende resoluties)?[/quote:15dc4044f4] Heb ik hier boven al beantwoord
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...