Ga naar inhoud

NetObject Fusion7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik ben nieuw bij het bouwen van een site. Ben naar een computerwinkel gestapt en daar bevolen ze mij NetObject Fusion7 aan. Dat zou heel simpel zijn en de weg van zelf wijzen. Tekst pagina gaan prima. Maar nu wil ik een PDF file aanklikbaar maken... Geen idee hoe en ik begrijp de uitleg in het Engels ook niet echt goed. Wie kan mij helpen? Ik heb met Google ook geen Nederlandse NOF site gevonden. Wie weet of en waar er een Nederlandese hulpfile te vinden is. Alvast bedankt! Dutch
Link naar reactie
ik weet niet hoe het in netobject werkt, maar ik kan je de html truuk even geven: [code:1:5bfaf6bc34] <a href="jouwbestand.pdf">klik!</a> <a href="jouwbestand.pdf" target="_blank">klik!</a> [/code:1:5bfaf6bc34] Bij die tweede opent er een nieuw venster. Er zal vast wel een optie zijn om een hyperlink te maken. Gebruik die, maar zoek naar "all files" en niet alleen naar html. selecteer je pdf file en dan zou het al moeten werken. Mijn tip; zet de pdf alvast even in de map met je html bestanden. Hierdoor klopt de link nog steeds nadat je de boel upload. grtzz t.
Link naar reactie
[quote] ik weet niet hoe het in netobject werkt, maar ik kan je de html truuk even geven: Code: <a href="jouwbestand.pdf">klik!</a> <a href="jouwbestand.pdf" target="_blank">klik!</a> Bij die tweede opent er een nieuw venster. Ik zou niet weten op welke plek ik jou code zou moeten plaatsen. Ik stuur je nu de code die NetObject Fusion tot nu toe voor deze pagina heeft aangemaakt: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML> <HEAD> <TITLE> Title of Page will be generated by NetObjects Fusion </TITLE> <!-- NetObjects Fusion Generated HEAD HTML--> </HEAD> <BODY NetObjects Fusion Generated BODY Parameters > <!-- NetObjects Fusion Generated BODY --> </BODY> </HTML> Als jij mij verteld waar ik de code moet plaatsen heb ik weer een lesje gehad! Alvast bedankt Dutch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...