Ga naar inhoud

sitecheck [flash]


Aanbevolen berichten

Mooie site hoor maar met Flash is het wel een beetje traag, met die openende vierkantjes enzo. Persoonlijk vind ik een bewegende achtergrond een beetje irritant maar misschien vinden anderen dat niet. Serieuzer is dat vierkantjes niks met schilderen te maken hebben, ik kan de links niet leggen, iig. 'Informatie' is geen goede term voor je adres. 'Contact' is geen goede beschrijving voor een e-mailadres. Je website apart noemen is raar want die heeft je gebruiker overduidelijk al gevonden. Een e-mailadres zetten onder 'Informatie' en daar geen maillink van maken is niet gebruikersvriendelijk. Haal bij 'activiteiten' overal het woordje 'Het' weg. Dat staat amateuristisch. Bij 'extra's': als er wat aan te bieden valt, bied dan ook wat aan. Zet er geen foto's op die alleen voor het familie-album interessant zijn. Maar verder wel geslaagd als uithangbord voor een schilder.
Link naar reactie
Om zich zijn de bewegende vierkantje leuk, maar als je het gaat lezen beginnen ze erg irritant te worden. Misschien kunje de tekstvakjes groter maken zodat je de bewegende achtergrond niet ziet. Als je op contact klikt verwacht je een adres of een e-mail adres, niet gelijk een outlook pop-up, dus maak er eerst een tekstvakje met bv: Mail mij! ofzo, of noem het Mail. Suc6 verderz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...