Ga naar inhoud

sitecheck


Aanbevolen berichten

Bedankt voor je check. Dat de achtergrond zich herhaald heb je inderdaad gelijk in. Ik heb de tekst in een layer en de layer een achtergrond plaatje gegeven. Weet jij misschien hoe ik dit kan oplossen dat het plaatje zich niet herhaald hoe meer ik naar onder kom? Ik vind het ook niet echt storend maar ook jammer, maar lukte me niet echt dit op te lossen
Link naar reactie
mooi verzorgt, ik vind het wel jammer dat bij het foto album de achtergrond foto zo wegvalt.....( ja weet wel dat het ACHTERgrond foto is, maar toch...) ander minpuntje: de pagina's lijken helemaal in beeld te zijn, maar dan komt er toch nog die uitnodiging voor het gastenboek helmaal onderaan...misschien kan je die onder de taalkeuze zetten? Als je dan op de link pagina de afbeeldingen verkleind, heb je zelfs geen scrolbar meer nodig ...tenminste niet op mijn scherm ( 17")....
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mooie overzichtelijke site! Met een resolutie van 800x600 is er een horizontale schuifbalk, dit is erg vervelend, als je alles net iets smaller maakt past het er denk ik wel op... En doe ook iets aan die pop-up! Misschien nog een logo'tje... En: [b:bdddd636a8]Contact opnemen via icq? [/b:bdddd636a8]klik dan hierboven. onder [b:bdddd636a8](c) My current ICQ Status:...[/b:bdddd636a8] vind ik een beetje overbodig. Misschien kun je bij Stuur een email eerst naar een pagina gaan waar je e-mail adres opstaat, voor de mensen zonder e-mail programma. Veel suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...