Ga naar inhoud

background vast zetten


Aanbevolen berichten

[quote:6df2868804="SeNTiNeL0"][quote:6df2868804="Obitorium"]zoek toch eens eerst man :evil: forum gaat achteruit... greetz.......[/quote:6df2868804] Zeker gaat het forum achteruit als je op die manier reageert Obitorium.! Een forum is om elkaar te helpen.[/quote:6df2868804] Tuurlijk is een forum om elkaar te helpen, maar zeg nou zelf, er posten hier steeds meer mensen met vragen als: ik heb geen verstand van html, maar ik wil binnen 10 min een site, hoe doe ik dat? En hoe vaak wordt er niet gereageerd op een vraag met: zoek eerst eens op google.com? Daarom: het forum gaat achteruit.... Maar dit is weer allemaal offtopic, dus we laten het hier maar bij. ::greetz:: Obi
Link naar reactie
[quote:a8dd73591f="Mark179"]Volgens mij kun je het zo doen: [code:1:a8dd73591f]<body background="background.jpg" bgproperties="fixed">[/code:1:a8dd73591f][/quote:a8dd73591f] 'bgproperties' werkt misschien met IE, maar is niet correct volgens de W3C standaard. Waarschijnlijk werkt het dan ook niet met Netscape, Mozilla, Opera enz... (css is veel beter :wink:)
Link naar reactie
Een fixed Background werkt überhaupt niet onder de Mozilla varianten; alleen in IE. Ik zou iedereen dus aan willen raden om niet te veel op deze optie te bouwen, aangezien het voor de die-hard Netscape (wie nog tegenwoordig??) of Opera (ik!!) en Mozilla (core-version) danig irritant kan zijn om een background 102,78 keer voorbij te zien komen, terwijl de site er op gebouwd is, dat je het moois maar één keer mag aanschouwen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...