Ga naar inhoud

EXArtic.NET (Sitecheck)


anoniem

Aanbevolen berichten

De site ziet er op zich erg mooi uit, maar de intro-pagina duurt veel te lang om te laden. Misschien was het de server, maar met mijn 1000 kbit verbinding duurde het al gauw 10 seconden, en dat alleen om een plaatje te zien. Verder zijn de teksten op de knoppen niet bijster duidelijk, maar ik vind ze wel mooi. Wat ik vreemder vind is dat je zegt dat de site het best te bekijken is bij een resolutie van 1024 x 768, terwijl het op het eerste gezicht heel makkelijk zou moeten passen in een 800 x 600 resolutie als je iets verplaatst. Heeft zo weer z'n voordelen voor bezoekers met kleinere beeldschermen of slechte ogen. Verder weinig op aan te merken. - Basje.
Link naar reactie
Lol je geeft cijfers ;) De intro duurde echt erruuug lang. Kun je van mijn part weggooien, je kunt ook weinig met dat plaatje behalve naar de hel gaan :-? Na het (alweer) lange laden van het linker gedeelte van je site (navigatie) dacht ik er komt meer... Niet dus :( Het is geen geheel, links en rechts is gewoon anders. Ik zou nog heel wat tijd in je rechter gedeelte van je site steken, dan is het echt wat. Je navigatieknoppen zijn moeilijk te lezen, maar wel te doen ;) Misschien ander lettertype ofzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...