Ga naar inhoud

flashsite [sitecheck]


anoniem

Aanbevolen berichten

graag hoor ik van jullie wat jullie van mijn site vinden. hij is helemaal in flash gemaakt. het gaat mij vooral om de opmaak en functionaliteit (snelheid, goed te bekijken op kleinere schermen en dergelijke) Kijk dus niet te veel naar het onderwerp (Haastrecht is toch een onbekend dorp :wink: ) link: [url]http://www.haastrecht.tk[/url] of: [url]http://home.hccnet.nl/benny.k/haastrechtsite/[/url]
Link naar reactie
je muis aanwijzer verandert in een koe heel irritant (wel grappig) verder laad hij de site snel jammer vind ik dat het gastenboek in een nieuw venster word geopend en niet in flash gemaakt is. volgens bestaan er gsten boeken die in flash gemaakt zijn. dat kun je beter doen. voor de rest een mooie en strakke site! ennuh... onder het kopje MAIL staat er: ziet u bijvoorbeeld fouten....... volgens mij mot ziet met een HOOFDLETTER :D
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties Een aantal van jullie ideen zal ik toepassen. En de kleine fout verbeteren Verder is een voordeel van flash boven html dat hij de pagina in een keer Helemaal laad en vormgeving is makkelijker te maken. ook is het eens leuk om op een andere wijze een site te maken dan met HTML (heb ik al genoeg mee uitgeprobeerd vind ik) :D
Link naar reactie
hallo allemaal ik heb de site site kleiner gemaakt zodat hij beter is te zien in 800 x 600 volgens mij is ie alleen nog iets te hoog maar dat moet kunnen. ook heb ik ziet met hoofdletter geschreven in html download link gemaakt voor flashplayer aan gasten boek ben ik niet toegekomen volgens mij moet ik me dan gaan verdiepen in een taal zoals php en dat heb ik nog niet gedaan. :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:8b83086c00="Jurriaan R"][quote:8b83086c00]Ik vraag me af waarom hij in flash moet.[/quote:8b83086c00] u vraagt, wij draaien... Waarom niet in flash?? Je ziet geen enkel verschil? Mooi.. dan maakt het voor jou dus geen reet uit of het flash of html is. Voor de maker blijkbaar wel.[/quote:8b83086c00] Het is gewoon leuk om met Flash aan de gang te gaan! En wat het gastenboek betreft ga eens naar http://www.flashfreaks.nl . Een topsite zit ook een tut van een Gastenboek met PHP bij.
Link naar reactie
Moet toegeven dat spelling inderdaad niet mijn sterkste kant is :oops:. Zal mijn site nog eens grondig doorlezen en zoveel mogelijk fouten eruithalen. Met het gasten boek ben ik ook bezig heb alleen niet veel tijd. Ik wil eerst beetje begrijpen van wat ik op mijn site zet (wil graag meer webdisigntechnieken leren) en aangezien ik nog niets over php weet behalve naam kan dat dus nog wel ff duren. :lol:
Link naar reactie
Ben ik de enige die deze site helemaal niet mooi vindt? De kleuren zijn een beetje fel en niet mooi op elkaar afgestemd, en je hebt normale lettertypes gebruikt. Volgens mij kun je met Flash toch juist meer lettertypes gebruiken dan in HTML? Dat zou een voordeel zijn, anders kun je net zoals ze eerst zeiden gewoon HTML gebruiken. De muisaanwijzer is ZWAAR irritant, weet nooit duidelijk wanneer je nou mouse-over zit. Spelling was al gemeld maar kan het ook niet laten... sorry jongen laat Teach. er anders ff naar kijken :wink: (Wat zijn evenemetnen?) Nou weet ik wat er zo kut is aan Flash [size=7:7579022930](zout op ik mag dat woord gebruiken)[/size:7579022930] Je kunt niet quoten! Maar kijk even bij de inl. tekst bij links en je ziet wat ik bedoel. :D En plaats er een kaartje bij van Nl. met de locatie... ben erg geografisch gehandicapt en meer vrouwen met mij :wink:
Link naar reactie
reactie op bovenstaant bericht kleuren uitzoeken is iets waar ik altijd mee zit ik vind het erg moeilijk juiste kleuren uit te zoeken.:roll: tekst zal ik nog even naar kunnen kijken maar ben bang dat de leesbaarheid snel achteruit zal gaan. :wink: muisaanwijzer vind ik zelf wel grappig en dat vind ik voor gaan. wel is het misschien mogelijk een klein aanwijzertje aan de afbeelding toe te voegen. :) spelling heb ik al wat over gezegd :oops: dat over inleidende tekst bij links weet ik niet wat je bedoeld :oops: en een kaartje is inderdaad wel een goed idee zal ik aan gaan werken :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...