Ga naar inhoud

probleem met een site


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op http://www.hogesnelheidslijn.nl/ een probleem. Als ik daar aangekomen ben en dan HSL-Zuid (Amsterdam-Schiphol-Rotterdam-Belgische grens) kies en dáárna rechtsonder op highspeed.nl klik krijg ik een scherm met de melding dat ik de Flash 5 plugin nodig heb. Ze geven daar dan een link waar je flash kan downloaden. Daar aangekomen moet je het eigenlijk verder uitzoeken, maar goed toen gekozen voor downloads. Dan klik ik op macromedia flash player 6 om te downloaden. Nadat het is geïnstalleerd zie je een animatie ten teken dat de installatie geslaagd zou zijn. Niet dus. Als ik opnieuw (echt opnieuw) naar de highspeed.nl aankom krijg ik nog steeds dat scherm. Hoe zit dat nou? Pugin's zie ik helemaal niet. :cry:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zie hem ook met flash player 5 Kan het zijn dat je tijdensde installatie van de flash player programma's open hebt staan die de installatie kunnen bemoeilijken Bijvoorbeeld : een virusscanner of een firewall . Misschien is het een ideetje deze effies uit te zetten en dan nog eens de flash player proberen te installeren
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...