Ga naar inhoud

Sitecheck Micropages


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ee6e826b09="roelieboelie"][quote:ee6e826b09="microchip"]Tja, Ik moet er nog een heleboel aan sleutelen. En mag ik een voorbeeld van een hele goede site met een goede lay out?[/quote:ee6e826b09] waarom?? wil je die site met een goed layout dan gaan rippen ofzo??? denk nie da dat de bedoeling is....[/quote:ee6e826b09] Ik wil het als een voorbeeld gebruiken. Dan maak ik mijn eigen versie ervan met Flash ofzo.
Link naar reactie
Ik denk dat je beter de hele site in het Nederlands kan maken, want Engels is duidelijk niet je sterkste kant. Ik heb alleen [url=http://www.micropages.myweb.nl/homepage/need.htm]dit[/url] gelezen maar werd er niet echt vrolijk van. Overigens lijkt het me ook geen goed idee om nog steeds Navigator op te geven als belangrijkste browser van Netscape, aangezien dit versie 4 is. Versies 6 en 7 zijn inmiddels uit en vele malen beter dan voorgaande versies. Het up to date houden van je site is dus ook belangrijk, dus let daar op. - Basje.
Link naar reactie
[quote:6371f51419] RAM is essential in a computer. It stores essential stuff that is needed to run programs. RAM is the second most fast memory in the computer. Cache is the fastest because it works on the speed of the processor itself. Processors are becoming faster and faster but RAM is not sharing the fast developments. To get a fast computer you need a combination between fast RAM and a lot of RAM. If you have a choice between 1024 MB of slow RAM and 768 MB fast RAM the faster RAM would speed up the computer more because 768 MB is much more than enough. RAM comes in modules. A module is a printed circuit board with memory chips on it. [/quote:6371f51419] Deze uitleg slaagt volgens mij echt nergens op hoor. Is maar een voorbeeld om aan te geven hoe bitter weinig info er wel niet op je site staat. Volgens mij is er - zowel inhoudelijk als aan het uiterlijk - nog veel werk aan de winkel. Succes in elk geval
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...