Ga naar inhoud

ff met mijn site pronken[site check]


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:56842a8a40="Acid Puke"]graag harde kritiek[/quote:56842a8a40]Ik denk niet dat je dat echt leuk gaat vinden ;) 1) Onleesbaar logo bovenaan 2) Irritante muiscursor 3) Zeer onduidelijk menu, menu links, submenu rechts werkt voor geen meter. 4) Onnodige popup met nog onnodiger flash filmpje 5) Foute kleuren (stiekum toch even vermelden ;))
Link naar reactie
[quote:e6fdfa63a5="Acid Puke"]logo is niet lees baar??[/quote:e6fdfa63a5]De letters zijn veel te veel uit elkaar getrokken of zo... [quote:e6fdfa63a5="Acid Puke"]cursor is tog juist mooi?[/quote:e6fdfa63a5]Nee. Ik vind die van Windows mooi genoeg. [quote:e6fdfa63a5="Acid Puke"]hoezo werkt de submenu niet?[/quote:e6fdfa63a5]Hij werkt wel, maar het werkt niet lekker en intuïtief enzo...
Link naar reactie
De frames sporen niet. Het middenframe is bij max korter dan links en rechts, en bij F11 weer langer. Werk met % ofzo. Daarnaast is het logo uitgerekt en dus idd niet leesbaar, en het middenframe heeft een horizontale schuifbalk wat niet echt handig is. Werk hier ook met % en ik vind ook dat (niet alleen bij deze site) het woord copyright te pas en te onpas wordt gebruikt. Om intellectueel eigendom te claimen moet iets natuurlijk wel intellectueel zijn.... :wink: [quote:89d5dd64cc]Wie is de uitgever van The X-Box? Bill Clinton Sony Microsoft Nederland [/quote:89d5dd64cc]
Link naar reactie
Ik vind die cursor een beetje overbodig. Hij is mooi maar ik ben er gewoon niet aan gewend dus het irriteert. Die menu met aan de andere kant ene submenu vind ik irritant (tja sorry). Als ik jou was dan zou ik een Dynamic HTML of Flash uitschuifbare menu maken. Die popup vind ik buitengewoon irritant maar die Flash erin is best wel gaaf. En ik weet het ik weet het de kleuren zijn ook erg.
Link naar reactie
Idd, je frames zijn een beetje raar opgezet, dit is de nieuwe code voor je index: NIEUW:[code:1:7563d92936] <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd"> <html> <head> <title>Game Tronic</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> </head> <frameset rows="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frameset cols="*,213" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frameset rows="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frameset cols="215,*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frame src="linkerframe.htm" name="leftFrame" scrolling="NO" noresize> <frameset rows="*,133" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frameset cols="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <!------ LET FF OP DIE 600, VERANDER DAT FF TOT GOED STAAT ZET JE MONITOR OP RESOLUTIE > 1024 X 7nogwat -------> <frameset rows="108,600" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frameset cols="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frame src="frameboven.htm" name="topFrame" scrolling="NO" noresize > </frameset> <frameset cols="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frame src="home.htm" name="mainFrame" scrolling="auto"> </frameset> </frameset> </frameset> <frameset cols="*" framespacing="0" frameborder="NO" border="0"> <frame src="frameonder.htm" name="bottomFrame" scrolling="NO" noresize> </frameset> </frameset> </frameset> </frameset> <frame src="framerechts.php" name="rightFrame" scrolling="NO" noresize> </frameset> </frameset> <noframes><body> </body></noframes> </html> [/code:1:7563d92936] Dus repareer dat ff. Voor de rest ziet het er wel grappig uit hoor (voor een beginneling :lol: )
Link naar reactie
Souhail was de "Einstein" van het team en zijn taken waren: [b:bca2ca08dd]Het controleren van de spelling.[/b:bca2ca08dd] Laat Einstein het maar niet horen. Jammer dat Souhail niet de taak had om fouten te corrigeren. [i:bca2ca08dd]graag harde kritiek behalve op dit punt: + de kleur ; ik ben die namelijk aan het verbeteren [/i:bca2ca08dd] Je kunt kleuren niet verbeteren. Een kleur is een kleur.
Link naar reactie
De kleuren zijn afschuwelijk. Over het logo is genoeg gezegd. En ik telde op de openingspagina al 7 verschillende lettertypen!. Verder haat ik pop-ups. Deze was m.i. gemaakt met Swish en niet met Flash Tips: +Gebruik zo weinig mogelijk verschillende lettertypen. +Paars is een zeer schreeuwerige achtergondkleur. Gebruik een rustige achtergrondkleur. +Geen pop-ups +Doe eens wat inspiratie op bij bv Guistuff.com
Link naar reactie
[quote:82b1ac8559="J-P Le Conte"]Pronk jij maar lekkere met jouw site (veel succes!) Dan pronk ik wel lekker met mijn site. Beetje blaaskakerij wat hier gebeurt. Je maakt het me heel lastig om niet te gaan flamen met zo'n topic maarja... Dat mag dus niet dus wens ik je heel veel succes in je carieere. En dat zul je zeker nodig hebben! Gr. J-P[/quote:82b1ac8559] Ik was dus niet de enige die er zo erover d8
Link naar reactie
[zeerofftopicenzeerverbodenopmerkingikweetutmaarikkanmezelfevennietinhouden]over flamen gesproken....gozeling je bent vast een lieve jongen hoor... ik vind alleen wel dat je behoorlijk commentaar weet te geven op Jan en Alleman.. ik heb me een rotje gelachen om jouw website zeg... man doe daar eens wat aan...[/zeerofftopicenzeerverbodenopmerkingikweetutmaarikkanmezelfevennietinhouden]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...