Ga naar inhoud

HTML,PHP of webserver probleem? ongewilde omzetting van tags


anoniem

Aanbevolen berichten

[b:45cd6fe663]*edit* probleem opgelost */edit*[/b:45cd6fe663] Sorry als ik dit in een verkeerde sectie van dit forum heb geplaats, weet 't zelf niet goed waar nl. Ik ben bezig met een paar andere mensen om een website inelkaar te zetten. Alles verder ok, maar één vaag en irritant probleem in het forum wat blijkbaar alleen bij WinXP gebruikers voorkomt (niet alle) en ook maar op één pagina: waar je alle threads van een bep. sectie ziet. Dit is het probleem: [code:1:45cd6fe663]<a hREF=‘.......‘> thread-title </a> [/code:1:45cd6fe663] wordt omgezet in [code:1:45cd6fe663]<!--REF=‘.......‘ thread-title -->[/code:1:45cd6fe663] Gezien in iemands broncode, nadat hij zei geen enkele link te zien. Zeer vaag, omdat diegene geen problemen ondervond om mijn eigen apache-webserver. Ik heb de gehele php code doorgespit op één of andere vage html code, aangezien dat alleen één bep. php pagina hier last van heeft, maar niets omgewoons gezien. Weet iemand wat voor soort tag's dit zijn? Misschien ook wanneer zulk soort 'omzettingen' plaats vinden? Is er een manier om dit 'uit' te zetten?
Link naar reactie
ik heb 't opgelost :D (meerdere mensen hadden dit probleem trouwens, allen hadden WinXP) de pagina met de threads, link van het onderwerp: forum_messages.php?.....blablalba....&[b:c204280d1d]threadID[/b:c204280d1d]=0&.....(etc) wat het nou was, toen ik threadID veranderde in thread_id, was het probleem opgelost :-? :) Kwam ik pas achter na veel gerommel. waarom ik in de eerste plaats dat niet zo noemde (veel netter).... tja jaar geleden dat ik dit forum schreef en de rest van de variabelen was wel 'netjes' (section_id, message_id etc...) echt een html of php expert ben ik niet :p achja, bedankt voor de hulp :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...