Ga naar inhoud

mijn homepage wordt door geen enkele zoekmachine gevonden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sindskort een start gemaakt met mn homepage (t stelt nog niks voor) maar dr staat al wel wat tekst enzo in, als ik vervolgens in een zoekmachine een exact term die in mn homepage staat ingeef wordt er niets gevonden, ook als ik een speciefiek gedeelte ingeef van mijn adres vind ie niks. Nu had ik wel ns gehoord dat je je daarvoor moet aanmelden bij zoekmachines o.i.d. Wie kan mij hier meer van vertellen? bvd, m vr gr Marco
Link naar reactie
je aanmelden duurt van 80-300 dagen tenzij je dik lapt.. ok, niet bij alle zoekmachines, maar het zegt iets over de effectiviteit. Wil je dat doen, dan moet je gewoon naar de desbtreffende zoek machine gaan en zoeken naar een link als 'add site'. Verder bestaat er natuurlijk geen ultieme manier om bovenaan te komen, anders zou iedereen die manier gebruiken en schiet je nog niets op. Waar het dus een beetje op neerkomt is.. vertrouw niet teveel op zoekmachines voor je bezoekers
Link naar reactie
Er zijn pakketen die je aanmelden bij veel zoekmachines, maar je kan het ook handmatig doen. Zorg er ook ff voor dat je meta tags gebruikt in je html, want dat zoeken zogenaamde spiders van een zoekmachine op. Hier kan je je aanmelden en ff wat tips. http://aanmelden.ilse.nl/?aanmeld_mode=webhints http://aanmelden.ilse.nl/?aanmeld_mode=add_url
Link naar reactie
Maar wat Mgdam denkt volgens mij (correct me if im wrong) is dat als je website online staat dat zoekmachines pardoes weten dat je bestaat. Er zijn schattingen dat iedere 6 maanden het aantal webpaginas VERDUBBELD... dus die miljarden websites staan niet allemaal in die databases, en zodra ze er staan, is de boel alweer achterhaald. Er zijn webspiders die wel zelfstandig zoeken, maar die krijgen een opdracht bijv. "Jennifer Lopez" en die loggen alles wat ze tegenkomen met die naam. Op [url]www.voelspriet.nl[/url] staat genoeg over zoekmachines en hoe ze functioneren. Qua aanmelden vind ik Google nog het snelst.
Link naar reactie
Mijn site wordt zonder problemen gevonden in vrijwel alle zoekmachines. Het is dan ook een uitgebreide site, met veel info. Wat wellicht belangrijker is, hij is al een jaar of zeven online. Toen waren er veel minder sites. Engines hebben ook ruim de tijd gehad om hem te vinden. Verder hebben er veel mensen gelinkt. Als jij een site online zet, paar leuke keywords erin, en verwacht dat je dan meteen populair bent, en dat je boven alle andere sites met vergelijkbare info geplaatst wordt. Tsja. Zo werkt het nou eenmaal niet.
Link naar reactie
[quote:2869eb8c18][b:2869eb8c18]NAME="description | keywords" CONTENT="text | comma separated list"[/b:2869eb8c18] Tells the server whether the contents is a description or a list of keywords. Depending on the value of the NAME attribute, CONTENTS provides a description of the document or list of keywords separated by commas. [code:1:2869eb8c18] <META Name="description" CONTENT="All the HTML elements, attributes and extensions. Teach yourself with clear explanations and examples for every single command."> <META Name="keywords" CONTENT="HTML commands, writing web pages, extensions, attributes, tags, forms, tables, frames, authoring"> [/code:1:2869eb8c18][/quote:2869eb8c18] En de meta tags zet je in je HEAD tags.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...