Ga naar inhoud

fouten uit website halen


anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn site zit momenteel een fout! :roll: Er komt dan steeds zo'n melding in internet-explorer met: er is een runtime fout opgetreden, wilt u beginnen met de fout opsporing? als ik dan kies voor ja, dan gebeurt er nix. Hoe kan ik die fout opzoeken, en dan oplossen. Of misschien helemaal niet oplossen maar er gewoon voor zorgen dat die melding niet meer komt mvg
Link naar reactie
[quote:bdc1f6674a="E gozeling"](trouwens, is die schuifbalk die ik in het naviagtie frame (links) zie nodig? alle tekst is in 1 keer te zien. [/quote:bdc1f6674a] Ik zie in het linker frame een horizontale balk, terwijl de hele tekst, inclusief de extra vensters in 1 keer te zien is. Dit is wel geen sitecheck, maar overbodige schuifbalken vind ik best irritant. Vandaar mijn vraag, kan die weg (is een detail)
Link naar reactie
[quote:cc41561206="Bill Gates"][quote:cc41561206="kanertw"]dat zal het zijn. waarom soon lage resolutie, heb je een hele grote monitor ofzo?[/quote:cc41561206]De meeste mensen gebruiken nog steeds 800*600, dus daar moet je website gewoon zeker goed in functioneren...[/quote:cc41561206] kijk nu nog eens dan... is het nu wel goed. www.covos.nl (eerst open ik een topic omdat ik al die sitechecks iritant vind, en nu word mijn site gecheckt... :-? ) ach... ook wel beter eigenlijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...