Ga naar inhoud

Handje weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben druk bezig met het leren, het html lukt al aardig, en van css heb ik een basis(je). Vandaar dat ik er bij vermeldde dat ik het niet zeker wist, maar die regels leken mij iets dat invloed had op de links. [edit]opmerking overbodig geworden[/edit] [quote:88d50d9942="mai"] Waar moet ik deze vraag dan stellen??? [/quote:88d50d9942] Hij staat hier goed, anders was ie allang verplaatst.
Link naar reactie
[quote:72ad2c622e]E gozeling: leuk dat je helpt, maar leer eerst even html en css.[/quote:72ad2c622e] teacher: leuk dat je helpt, maar leer eerst even html en css. 'text-decoration:none;text-underline:none' hebben niets te maken met de weergave van de cursor.. sterker nog, text-underline:none is niet eens correct css. Ik denk eerder dat E Gozeling dichter in de buurt zit met zijn antwoord. Alleen kun je die style niet zomaar weghalen, dan werken de links helemaal niet meer. Tenzij je ook al deze troep: [code:1:72ad2c622e] <!--[if gte vml 1]><v:shapetype id="_x0000_t75" coordsize="21600,21600" o:spt="75" o:preferrelative="t" path="m@4@5l@4@11@9@11@9@5xe" filled="f" stroked="f"> <v:stroke joinstyle="miter"/> <v:formulas> <v:f eqn="if lineDrawn pixelLineWidth 0"/> <v:f eqn="sum @0 1 0"/> <v:f eqn="sum 0 0 @1"/> <v:f eqn="prod @2 1 2"/> <v:f eqn="prod @3 21600 pixelWidth"/> <v:f eqn="prod @3 21600 pixelHeight"/> <v:f eqn="sum @0 0 1"/> <v:f eqn="prod @6 1 2"/> <v:f eqn="prod @7 21600 pixelWidth"/> <v:f eqn="sum @8 21600 0"/> <v:f eqn="prod @7 21600 pixelHeight"/> <v:f eqn="sum @10 21600 0"/> </v:formulas> <v:path o:extrusionok="f" gradientshapeok="t" o:connecttype="rect"/> <o:lock v:ext="edit" aspectratio="t"/> </v:shapetype><v:shape id="_x0000_i1025" type="#_x0000_t75" style='width:75pt; height:57pt'> <v:imagedata src="./M2_bestanden/image003.jpg" o:title="tnP7200072"/> </v:shape><![endif]--><![if !vml]> [/code:1:72ad2c622e] eruit haalt, die voor de plaatjes staan.. dan krijg je weer normale links. Beter is echter om inderdaad een site niet in word te maken. Wellicht biedt word zelf de optie om de werking van de cursor boven een link in te stellen?
Link naar reactie
nu ik mijn eigen antwoord lees zie ik dat ik er idd vreselijk naast zat; [b:90b95dbcaf]je m'excuse....[/b:90b95dbcaf] (dat krijg je als je tegelijk austin powers kijkt) maar hier het eenvoudige antwoord (uit schuldgevoel getest!) zoek de volgende code: a:link, span.MsoHyperlink {color:blue; text-decoration:underline; text-underline:single; [b:90b95dbcaf]cursor: hand;}[/b:90b95dbcaf] en voeg het vetgedrukte gedeelte toe. grtzzz t. edit: dan heb je alleen bij de eerste link geen handje.... zoek ook het volgende op: <p class=MsoNormal align=center style='text-align:center'><span style='[b:90b95dbcaf]cursor:hand;[/b:90b95dbcaf]'><a href="http://members.chello.nl/fam.aubel1/duitsland.htm" target="_blank"> en verander het vetgedrukte even...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...