Ga naar inhoud

Check deze Site!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Okee: 1: Het openings venster is te groot voor mijn 800x600 resolutie, terwijl alle tekst makkelijk in 1 keer in beeld past, viel bij het openen toch een gedeelte buiten beeld. 2: De popup (werkelijke site) zat ook voor een gedeelte buiten beeld, maar paste ook gewoon in 1 keer. 3: Leuk die plaatjes voor links naar andere delen van de site, maar ik vond het niet echt duidelijk. paar suggesties voor de links: Gastenboek: Menu kaart (of iets anders dat gelezen kan worden) Home: Foto van het gebouw (heb ik eigenlijk niet op de site gezien, jammer)
Link naar reactie
het idee is leuk. Maar de banner bovenin stoort zo erg dat ik mijn aandacht niet bij de tekst beneden kan houden. Er zijn meer animaties die afleiden helaas. Flash kan super zijn; maar dit is een beetje "te". De lunchkaart is weer een nieuw html venster; kan je die niet beter intergreren in je flash? Extra kan verdwijnen; een spelletje snake doet evt bezoekers niets. t.
Link naar reactie
Op zich ziet de site er wel netjes uit. De menu's moeten echt duidelijker. Ik zat werkelijk te zoeken naar een menu. Door gewoon m'n muiscursor over het hele beeld te slepen, kwam ik er (eindelijk) achter waar de menu's zaten. Dit gold voornamelijk voor het hoofdmenu en de catering/lunchkaart. Zorg dat je in het hoofdmenu in ieder geval een tekst hebt staan. Jammer dat je de prijslijsten in een apart venster opent. Wel pluimpje, dàt er prijskaarten bijzitten. Vergeet niet te vermelden dat de prijzen in euro's zijn, incl. of excl. btw en/of bediening. Hier en daar staan in de prijskaarten nog kleine tikfouten... (geen spatie achter komma's, hoofdletters aan het begin van een regel die duidelijk bij bovenstaande regel hoort, enne... Beuff stroganoff?? :) ) Het info gedeelte is duidelijk. Het extra gedeelte is eigenlijk overbodig, tenzij je wat over de geschiedenis van de lunchroom wilt neerzetten... Veel succes nog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...