Ga naar inhoud

Persoonlijke site


anoniem

Aanbevolen berichten

He allemaal! Laatst had ik ff niks te doen, dus heb ik maar ff een persoonlijke page gemaakt. Er staat nog niet veel nuttigs op, maar dat komt nog. Ik heb de achtergrond met PSP in elkaar gedraaid. Kgloof dat de beste resolutie 1024x768 is. Tjek het maar ff, kijk maar wat je ervan vind, dan kan ik het misschien nog verbeteren www.jurgenschot.myweb.nl Plannen die ik misschien nog wil uitvoeren voor deze site: -compatible maken met 800x600 -menu van Swish/Flash -meer foto's van mn hobby Jurrie PS: misschien krijgen jullie het lettertype van Times New Roman als je Wi2000 hebt. Met WI98 en WI ME en WI XP moet het volgens mij gewoon werken, tis dan namelijk een standaard lettertype dat ik gebruik.
Link naar reactie
De site past precies in mijn scherm met 800x600 Alleen het onderdeel links vind ik een beetje raar, kan de uitleg niet gewoon achter de links staan? ik vind het zo net lijken of het apparte links zijn. Misschien ook een idee om de "maximaliseren" knop te activeren. ---------------------------------------------------------------- Nog maar [size=24:6b02d6e10a][color=red:6b02d6e10a]1[/color:6b02d6e10a][/size:6b02d6e10a] bericht.
Link naar reactie
1. Het lettertype Square is in mijn pc (en waarschijnlijk veel andere) niet bekend. Ik krijg nu mijn standaard lettertype, dus geef ff een tweede voorkeurs lettertype op waarmee je pagina ook wel aardig uit de verf komt. 2. Ik ben ook niet zo gecharmeerd van het A:hover effectje. Ik zou (hoe standaard het ook is) gewoon underline-en. 3. Ik zou verder ook meer gebruik maken van verschillende lettergroten m.b.t. kopjes en links etc. om het overzicht beter te bewaren. 4. En dat ie in een pop-up opent. Tja het ziet er wel beter uit i.v.m. de achtergrond, maar het is wel irritant. Succes ermee, groet.
Link naar reactie
[quote:5eb59c05db="Jursch"]Ik ga binnenkort het menu nog ff in Swish maken[/quote:5eb59c05db] Zou ik niet doen. Dan ga je mensen die de flashplugin niet hebben (ik weet wel dat het er niet veel zijn maar er zijn er toch om welke reden dan ook) buitenspel zetten. Zij gaan dan niet kunnen navigeren in je site. En geef toe. Het belangrijkste van de site is toch de navigatie.
Link naar reactie
Daar heb je idd gelijk in, misschien verzin ik dan wel iets met mooie buttons. Ik zal ook nog ff kijken of ik een meer standaard lettertype kan vinden dat mooi is en net iets anders. Iemand een idee? Jurrie PS: over die popup: het is idd wel irri, maar ik vind dit nog wel meevallen. En de site is zo veel makkelijker te maken en veel beter compatible met meerdere resoluties(>800x600 en IE natuurlijk) Met Netscapers houdt ik helaas geen rekening, zorry
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...