Ga naar inhoud

Sitecheck Brommers-World


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zou zowiezo de video links langer maken dan alleen het nummer. Verder vind ik de layout niet duidelijk, letters zijn erg klein en er zijn geen duidelijk afgebakende onderdelen in het forum. [quote:c3ac442da6]If you have questions, [b:c3ac442da6]compliments[/b:c3ac442da6] or other things about the site you can mail it to us by clicking here. [/quote:c3ac442da6] Dat heet [color=red:c3ac442da6][b:c3ac442da6]feedback[/b:c3ac442da6][/color:c3ac442da6] liefje. :wink:
Link naar reactie
[quote:2f21cb6a25="windows2000"]en het forum van m'n site? is dat een beetje goed?geef jullie oordeel + tips maar. adres is: [url]http://members.lycos.co.uk/derbismforum/phpBB2/[/url][/quote:2f21cb6a25] ik vind hem erg op standaard phpbb lijken. [quote:2f21cb6a25="ikbengoed"]ik vind hem mooi, niks mis mee[/quote:2f21cb6a25] Vorige topic zei je ook al een heel kort zinnetje. Zeg effe erbij waarom je hem goed vind of slecht. Daar heeft hij wat aan :)
Link naar reactie
[quote:c8659abd15="Wiep Corbier"]Eigenaars = Belgisch Eigenaren = Ned[/quote:c8659abd15] Belgisch of bedoel je Vlaams? Maar goed... Kijk eens in de Woordenlijst der Nederlandse taal, ook wel bekend als het Groene Boekje. Je hebt bijvoorbeeld ook eigenarenbelasting en een vereniging van eigenaren. In juridisch (Nederlands) taalgebruik wordt ook meer van eigenaren dan van eigenaars gerept. Wat ik zei, het is een kwestie van persoonlijke voorkeur, en die heeft zeker niets met Vlaams (of Belgisch) te maken. Als in Groningen wonende Noord-Hollander gebruik ik ook altijd eigenaren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...