Ga naar inhoud

Help met dreamweaver + layers + Flash 5


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een roll-over navigatie toolbar gemaakt in Dreamweaver m.b.v. layers. Onder de navigatie toolbar heb ik een Flash movie geplaatst. Alleen, als ik nu met mijn muis over de menu items loop dan verdwijnen de menu's die verschijnen [i:3dbe4f2d76]onder[/i:3dbe4f2d76] de Flash movie. Ik wil graag dat ze er boven komen te liggen. Is dit mogelijk? En zo ja hoe? (Ik heb al geprobeerd een layer aan te maken waar de flash move in zit en deze qua z-niveau onder de andere layers te plaatsen, maar daar trekt die flash movie zich niets van aan :( ). Wie kan me helpen? Alvast bedankt. Grtz Grimmie
Link naar reactie
[quote:aabbc257ac]tuurlijk is er wel een oplossing. Je kan je flash movie in een ander frame plaatsen en er uit het rolover menu naar verwijzen[/quote:aabbc257ac] Dit heeft om twee redenen geen zin. 1) Het rollover menu verwijst niet naar de flash movie 2) Ook met frame's komt de flash movie boven het andere frame te liggen [quote:aabbc257ac]Misschien met tabellen, lijkt me misschien handiger dan met frames en dan in de tabllen php includen.[/quote:aabbc257ac] Uhm, waar komt opeens dat php vandaan? Dat gebruik ik op de betreffende site helemaal niet! Ik doe het overigens met layers en tabellen, maar de flash movie ligt gewoon overal boven. Ik heb me direct na Jurriaans antwoord me er bij neer gelegd en het nu anders opgelost. Nl. de Flash movie omgezet naar een Animated GIF! Werkt perfect. Grtz Grimmie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...