Ga naar inhoud

Sitecheck: Scriptin.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, We zijn momenteel met een aantal mensen bezig een nieuwe scripting index te ontwikkelen: Scriptin.com. Inmiddels is veel programmeerwerk al gedaan en ook qua design zijn we in een vergevorderd stadium. In oktober of november wordt er gelanceerd, daarom zijn we bezig via allerlei kanalen feedback en content te krijgen voor scriptin.com. Als je dus een mening hebt en een idee van hoe het beter kan, dan zijn we daar zeer in geïnteresseerd en we zouden het dan ook zeer op prijs stellen als je die mening via dit forum of het forum of contact adres op Scriptin.com aan ons zou mededelen. Url: http://62.251.28.184/test Of: http://www.scriptin.com Mvg, Mark Prijs Scriptin.com
Link naar reactie
Site ziet er goed uit. Kleurgebruik prima. Een paar opmerkingen: 1. Het achtergrondgifje wordt m.i. wat teveel gebruikt. 2. De indeling in new/hot/cool vind ik niet zinvol. Ik zou de scripts anders categoriseren. 3. Waarom geen frames gebruikt? Nu wordt iedere pagina, met veel van dezelfde informatie, opnieuw geladen. 4. Menu en navigatie zou ik iets meer naar rechts plaatsen, uitlijnen bv. met de content. 5. Af en toe gebruik je zwarte of grijze tekst op (donker)grijze achtergrond. Slecht leesbaar. Succes verder.
Link naar reactie
De eerste categorisatie is op basis van de indexen op de home pagina. Daarnaast kun je ook meteen bij nieuwe, populaire of goede listings komen door op new / hot / cool items te klikken. Het is een extra functionaliteit, meer niet. Wat betreft punt 3, ik ben zelf niet zo dol op frames, maar ja, dat is een afweging die je kunt maken. Wij waren van mening dat we de pagina's klein genoeg konden houden. Nog opmerkingen over functionaliteiten als de zoekfunctie en bijv. registratie en toevoegen en bijwerken van resources? Vast bedankt.
Link naar reactie
[quote:99ebc8f922="ikbengoed"]geef jij dan gewoon geen antwoord want dat antwoord van jou slaat ook nergens op. :evil:[/quote:99ebc8f922]Sorry hoor, maar Jurriaan heeft zeker wel gelijk. Wat heeft de topicstarter nu aan een antwoord als "kan beter"? Echt _compleet_ niets. Hij/zij wil weten [b:99ebc8f922]wat[/b:99ebc8f922] er beter moet, niet [b:99ebc8f922]dat[/b:99ebc8f922] het beter moet. Wat mij vooral stoort op die website zijn die iconen voor "New" en "Updates", dat moet vast beter kunnen dan de standaard vierkante "blokken". Daarnaast vind ik de bovenste achtergrond (al die lettertjes) ietwat overheersen.
Link naar reactie
[quote:b090faf2d7="Bill Gates"][quote:b090faf2d7="ikbengoed"]geef jij dan gewoon geen antwoord want dat antwoord van jou slaat ook nergens op. :evil:[/quote:b090faf2d7]Sorry hoor, maar Jurriaan heeft zeker wel gelijk. Wat heeft de topicstarter nu aan een antwoord als "kan beter"? Echt _compleet_ niets. Hij/zij wil weten [b:b090faf2d7]wat[/b:b090faf2d7] er beter moet, niet [b:b090faf2d7]dat[/b:b090faf2d7] het beter moet. Wat mij vooral stoort op die website zijn die iconen voor "New" en "Updates", dat moet vast beter kunnen dan de standaard vierkante "blokken". Daarnaast vind ik de bovenste achtergrond (al die lettertjes) ietwat overheersen.[/quote:b090faf2d7] M.prijs vroeg of je een mening wou geven [b:b090faf2d7] [size=24:b090faf2d7]of[/size:b090faf2d7] [/b:b090faf2d7] een idee hoe het beter kon. Dus geef ik een mening
Link naar reactie
[quote:d4c49a2021="M. Prijs"]Als je dus een mening hebt [b:d4c49a2021]en[/b:d4c49a2021] een idee van hoe het beter kan, dan zijn we daar zeer in geïnteresseerd en we zouden het dan ook zeer op prijs stellen als je die mening via dit forum of het forum of contact adres op Scriptin.com aan ons zou mededelen. [/quote:d4c49a2021] Waar haal je dat OF vandaan?
Link naar reactie
Kunnen jullie niet een aparte thread beginnen over hoe je precies antwoord moet geven? De bedoeling was dus inderdaad om opmerkingen te krijgen over dingen die verbeterd kunnen worden. Als ik wil horen dat het er leuk uit ziet dan vraag ik dat wel aan m'n moeder... (no offense) Ik hoop dat hiermee de discussie afgelopen is en dat we verder kunnen gaan met hetgeen waar ik de topic voor begonnen was! Wat betreft de new en update icoontjes, tsja, is inderdaad niet echt spectaculair en eigenlijk ook niet echt origineel, maar wel handig. Heb je een ander idee? Het blauwe vlak met de code is tijdelijk. Je zult misschien wel hebben gelezen dat de site nog niet 'officieel' in de lucht is en we zijn dus nog bezig met een goed logo. Dit was meer een eerste opzetje...
Link naar reactie
Moe wordt ik van die offtopic discussies hier. Mijn topic is ook al door een onzinnige discussie verknald. Maar goed om tegen even iets nuttigs te zeggen: Ik vind het er strak en professioneel uitzien. Ik vind het alleen jammer dat de opzet en structuur zo verscrikkelijk veel op hotscripts lijkt, niet echt vernieuwend. Maar wel mooi. Dat was het, succes.
Link naar reactie
't is een mooie site maar er zijn een paar dingetjes die verbetert kunnen worden. Allereerst de grijze tekst op grijze achtergrond is slecht leesbaar misschien kan je beter iets van blauw ofzo gebruiken. Als ik me heb aangemeld is de tekst onder "Thank You" in Times New Roman, en de rest van de site is in Arial (of verdana of zoiets). Bij de beschrijvingen van scripts kan je beter borders gebruiken, en ook daar ff die grijze tekst op grijze achtergrond aanpassen. Veel succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...