Ga naar inhoud

sitecheck gevraagd


anoniem

Aanbevolen berichten

Om nog even terug te komen over de frames-discussie. De pagina joosbosmans.nl is nu een duidelijk voorbeeld van een pagina waarbij het gebruik van frames niet zo erg gewenst is, omdat je nu een enorm stuk van je pagina leeg moet laten voor het pulldown-menu. En: [quote:8afb34e86b="joost.bosmans"]Het kan interessant zijn om op deze site te adverteren, omdat deze site bezoekers trekt van Australië tot Amerika. Als jouw site wat te maken heeft met DVD dan ben je hier op de juiste plek. Door middel van een banner op de index-pagina kunnen mijn bezoekers op jouw site komen.De grootte van deze banner mag 468*60 zijn en de maximale omvang is maximaal 30 KB. Mail me voor de prijzen.[/quote:8afb34e86b] Veel succes..... :-? Groet.
Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 maanden later...
[quote:244b1ba0ec="cowboyvar"]Leuke opzet. Alleen dat grijs komt bij toch erg saai over. Ook is de link "lees hier" en "linkspagina" door het geringe kleurverschil niet goed te zien dat het een link is.[/quote:244b1ba0ec] Maar als je erover gaat wordt de link toch oranje,dit is toch goed zichtbaar. Wat is dan beter dan het grijs?
Link naar reactie
mouse-over [url=http://www27.brinkster.com/hellywood/kolor.asp]HIER[/url] en [url=http://www27.brinkster.com/hellywood/kolorrnd.asp]HIER[/url] maar eens. Een hex kleur bestaat uit 3 paren (RGB) dus zes plekken om de kleur te bepalen. Jij maakt vooral gebruik van sets, dus #AABBCC (mag ook #ABC). Daarom krijg je die basic, standaard kleuren. Probeer wat meer #ABCDEF kleuren.
Link naar reactie
Een paar punten om je op weg te helpen: - Zorg voor eenduidigheid. Nu gebruik je bijvoorbeeld lettertypes en kleuren kriskras door elkaar. Het sluit allemaal niet aan op elkaar. - De kleurencombinatie is niet je van het. - Waarom begint je inhoud van de pagina's zo laag? - Je sluit je pagina's niet af (</body></html>) - Je navigatiemenu is nogal krom uitgelijnd en je gebruikt een lelijk lettertype in de submenu's. - Zorg voor een contactformulier ipv een mailto:.. link. Is ook wat makkelijker voor mensen die geen mailprogramma op hun pc gebruiken, die kunnen je nu dus niet mailen.
Link naar reactie
Een site over dvd's zou een uitnodigende uitstraling moeten hebben met pakkende teksten en kleuren. Dat ontbreekt er nog aan. Kijk eens bij je eigen dvd-links, dan zie je het verschil. :o De kleur grijs die jij gebruikt, draagt niet bij aan de leesbaarheid. Het ziet er alleen maar saai uit. :-? (sorry hoor, maar je vraagt erom)
Link naar reactie
[quote:e775a76c06="joost.bosmans"]De tekst begint zo laag,omdat anders het menu het overlapt. De pagina's zijn afgesloten (</body></html>).[/quote:e775a76c06] Ik zie echt geen </body></html> aan het einde van je pagina's.. :-? En waarom is het erg als je submenu's over de tekst heen vallen??? Die zie je alleen maar als je met de muis over de navigatie heen gaat en ze verdwijnen vanzelf weer, dus ik zie het probleem niet. Er zijn genoeg sites waar dit ook zo is, bijv: www.tweakers.net
Link naar reactie
[quote:6cde202a46]Ik zie echt geen </body></html> aan het einde van je pagina's.. :-? [/quote:6cde202a46] Ze staan er echt. [quote:6cde202a46]En waarom is het erg als je submenu's over de tekst heen vallen??? Die zie je alleen maar als je met de muis over de navigatie heen gaat en ze verdwijnen vanzelf weer, dus ik zie het probleem niet. Er zijn genoeg sites waar dit ook zo is, bijv: www.tweakers.net[/quote:6cde202a46] Ik vind het niet mooi als de menus over de tekst vallen.
Link naar reactie
Je moet je plaatjes ook eerst verkleinen in een foto editor voordat je ze op de site zet. Zoals de DVDbannertjes die er bij jou erop staan zijn 13 en 14 Kb. Zo zijn ze nog 2 en 3Kb [img:5d14d0251d]http://www.stoutjes.nl/images/222161-kl.jpg[/img:5d14d0251d] [img:5d14d0251d]http://www.stoutjes.nl/images/122079-kl.jpg[/img:5d14d0251d] en de kwaliteit voor zo'n klein plaatje is al gauw goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...