Ga naar inhoud

sitecheck gevraagd


anoniem

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt er ongetwijfeld hard aan gewerkt en de nodige uurtjes ingestoken. zie het als opbouwende kritiek :P daar komt ie dan.... de kleurencombinatie doet me een beetje pijn aan de ogen (ouderdom waarschijnlijk.... :cry: ) het aanspreken met U is wel errug beleefd, maar hoeft echt niet met een hoofdletter Heel onrustig door het verspringen van de pagina's: de ene midden uitgelijnd de ander links, ene begint boven aan andere wat lager ..., het logo bovenin is niet symetrisch, kan natuurlijk bewust gekozen zijn, maar komt slordig over... en dan de verschillende achtergrondkleuren... probeer er wat meer rust in te brengen... succes ermee
Link naar reactie
je hebt er al erg veel aan verbeterd, maar ik ben nogal precies... :roll: maar het gaat de goede kant op. waarom "zo goed als overal de zelfde maten gebruikt" dat kan toch ook precies? werk eventueel met een 3 delig frame: een voor de kop, een voor het menu en een voor de main page..... probeer of alles a-symetrisch te maken, of alles symetrisch.... succes verder.....
Link naar reactie
De lijnen van de tabel lopen over elkaar heen waardoor je op sommige plekken dikkere lijnen krijgt, verder zou ik de navigatie zowel verticaal als horizontaal centreren. Ik denk dat je ook is wat met de kleuren combinaties moet spelen gooi alle kleuren bv is helemaal door elkaar ( achtergrond wit, geel wordt lichtblauw/paars).
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik vind het font op de hoofdpagina niet mooi... de kleur is te... zwart en het corps te groot.. doe dezelfde grootte als in je menu... Verder heeft je pagina geen duidelijke structuur.. geen...[i:6a35c21bdb]raison d'Etre...[/i:6a35c21bdb] Maak een inleidend verhaal, maak een duidelijke menu structuur, zet desnoods de DVD-links bovenin, en geef bij de andere links aan dat het "iets extra's" is. Maak een aparte inleidende pagina voor het schaakgebeuren. Want een leuke layout / design is één ding; (gebrek aan) goede content is belangrijker.... (voor je geloofwaardigheid)
Link naar reactie
[quote:3d8e55a329="joost.bosmans"]Wat is nu het beste:GEEN frames of WEL frames?[/quote:3d8e55a329]Dat hangt af van de situatie, als je een erg groot naviagtie menu hebt, die er lang over doet om te laden, is het misschien een idee om dat in frames te zetten. Ook voor andere grote elementen die er altijd zijn. Als het menu klein is, zullen tabellen misschien handiger zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...