Ga naar inhoud

Google Fansite [sitecheck]


anoniem

Aanbevolen berichten

Op deze site vindt u een overzicht van alle Google parodieën en speciale logos. Het design is volledig volgens de Google style, maar wat ik wil weten is of u de site overzichtelijk vindt en wat u over de inhoud in het algemeen denkt. Commentaar geven mag ook in het gastenboek. [url]http://www.chim.be/google/[/url] [img:a892ddcb52]http://users.pandora.be/googlefan/logo/pikuur.jpg[/img:a892ddcb52]
Link naar reactie
[quote:8eaa4052b0="triloxigen.nl"][quote:8eaa4052b0="teacher"]Dit is vragen om problemen; iets met copyright enzo... t.[/quote:8eaa4052b0] fansites worden niet zo gauw aangeklaagd zolang er geen complete dingen op staan [zoals een complete cd] Verder is al de crap die erop staat gewoon bekijkbaar op google zelf, dus heeft weinig nut :)[/quote:8eaa4052b0] Ivm met het copyright: 1) Ik heb Google een email gestuurd met de vraag of ik toestemming kon krijgen om hun design en logos te gebruiken: Nooit antwoord gehad, behalve de automatische "we hebben uw mail ontvangen", dus blijkbaar vinden ze het niet erg. 2)De maker van Hoehel, een parodie, heeft het ook gevraagd en die kreeg toestemming. Ivm "crap" en "weinig nut": Het is inderdaad zo dat veel van die zaken op Google te vinden zijn, maar een volledig en mooi overzicht hebben ze niet en op mijn site staan er heel wat fanlogos die niet op Google staan. Evenals de parodie sites zoals dialecten en CS en dergelijke staan niet op de Google site.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...