Ga naar inhoud

[sitecheck] Roerend Goed


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:03d715d578="henkz"]Suggereer je nu dat ik daar helemaal niet over nagedacht heb? Dat vind ik nogal arrogant om het maar eens zacht uit te drukken.[/quote:03d715d578]Nee, ik vraag me af of je goed nagedacht hebt of die eerste pagina nuttig is. Daar is niets arrogants aan. [quote:03d715d578="henkz"]maar van een mod verwacht ik toch wat meer genuanceerde reacties.[/quote:03d715d578]Al vaak genoeg gezegd: ik pas me niet aan omdat ik moderator ben, ik vertik het om in een soort keurslijf rond te moeten lopen. Op het moment dat ik daar toe verplicht wordt, stop ik er per direct mee... [quote:03d715d578="henkz"]En om nog even op die voorpagina in te gaan: - waarom heeft een boek een omslag en een titelpagina? - waarom wordt een kadootje ingepakt? - waarom zijn er cd-hoesjes? - ...[/quote:03d715d578]Dit zijn dingen die iets toevoegen aan een product, dat is wat anders dan iets dat niets toevoegd (echt waar ;)). Ik vraag me dus alleen af waarom het er staat, een intro voegt (heel) soms iets toe aan een site, maar meestal niet. Dus op het moment dat het niets toevoegd (in jouw geval dus in mijn ogen), wordt het gewoonweg storend omdat je een extra klik nodig hebt om op de site te komen. [quote:03d715d578="henkz"]Is het "nut" hebben het enige criterium voor lay-out van websites?[/quote:03d715d578]Natuurlijk niet voor de hele layout. Maar voor een intropagina wel, die moet iets toevoegen anders wordt ie irritant. Maar anyways: het is jouw site, het zal mij echt een zorg zijn als je niets met de kritiek wilt doen. Je moet je niet verplicht voelen naar mij te luisteren of zo ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...