Ga naar inhoud

[check] SiteCheck - TrendTraders


anoniem

Aanbevolen berichten

Jaja, ik ben weer lekker bezig geweest. Nu vraag ik of jullie deze site eens willen sjekken voor mij! Spuw je (eventueele) gal maar uit over deze site :) hiermee bedoel ik te zeggen: Geef maar je op en aanmerkingen! Ik hoop dat jullie het wat vinden ps: Aanmelden werkt (express) nog nie! [b:519be04d6b]link:[/b:519be04d6b] [url]http://www.trendtraders.nl/cnt[/url]
Link naar reactie
[quote:d2fd0b803b="Bill Gates"]Ik zie niet zo in wat een oud Grieks (?) gebouw (rechtsboven) met aandelenhandel te maken heeft, ik zou iets anders kiezen dus... Verder ziet het er wel goed uit...[/quote:d2fd0b803b] Gne gne, dat is nou Wallstreet in New York Bill Gates 8) maaru, je advies zal opgevolgd worden! [b:d2fd0b803b]IK wil meer adviesen / opmerkingen!!! [/b:d2fd0b803b] of is de site zó goed? gne gne gne :lol: Ik hoor het wel! ik groet jullie, Kees
Link naar reactie
[quote:d19bb8ffba="E gozeling"]Onder het onderdeel "voor wie" is een horizontale schuifbalk, alleen bij dat onderdeel. is die nog weg te werken? resolutie: 800x600[/quote:d19bb8ffba] Die page is nu gefixt als het goed is... Oja, aanmelden werkt nu, zodat jullie dat ALSJEBLIEFT ook willen testen :) (en neej, je krijgt niet metteen een abo aan je broek gehangen hoor :lol: )
Link naar reactie
OK: >>Ik vind het rood niet zo mooi als header bij een pagina >>Het font van het logo is niet echt spectaculair. Ik zou een font nemen dat ook in de chique kranten wordt gebruikt. >> De stier is cool. Is die ook echt van jou? >> De tabel op de Voor Wie pagina heeft een hoog Word gehalte >>De tekst in het menu is hetzelfde als de gewone tekst, misschien dat je daar ook kleur aan kunt geven. >> En misschien moet je de achtergrond een zeer zacht grijs maken (#DDDDDD;) Verder: Professioneel, maar kil.
Link naar reactie
[quote:d9fa8bd47c="SabineBos"]OK: >>Ik vind het rood niet zo mooi als header bij een pagina >>Het font van het logo is niet echt spectaculair. Ik zou een font nemen dat ook in de chique kranten wordt gebruikt. >> De stier is cool. Is die ook echt van jou? >> De tabel op de Voor Wie pagina heeft een hoog Word gehalte >>De tekst in het menu is hetzelfde als de gewone tekst, misschien dat je daar ook kleur aan kunt geven. >> En misschien moet je de achtergrond een zeer zacht grijs maken (#DDDDDD;) Verder: Professioneel, maar kil.[/quote:d9fa8bd47c] hmmm ik heb hier en daar wat aanpassingen gemaakt, dus, kijken maar, ben nu nog ff bezig met Adviezen, hoe zou jij die wat minder "word'terig" eruit willen laten zien?? 8) - kees
Link naar reactie
Doordat ik het lettertype (Trebuchet MS geloof ik) niet heb krijg ik de standaard times new roman wat er erg slecht uitziet. Misschien kan je beter in CSS een font-family aanmaken (bv: font-family:Trebuchet MS, Arial, Verdana) hierdoor wordt automatisch overgegaan naar het tweede of derde lettertype als het eerste niet geinstalleerd is. Verder vind ik het groen bij "Korte termijn" en "lange termijn" op de voorpagina er eerlijkgezegd niet uitzien. Je kan beter iets van grijs (wat bij de nav. past) of misschien rood of blauw nemen.
Link naar reactie
[quote:fe3e86a714="Dummetje"]Doordat ik het lettertype (Trebuchet MS geloof ik) niet heb krijg ik de standaard times new roman wat er erg slecht uitziet. Misschien kan je beter in CSS een font-family aanmaken (bv: font-family:Trebuchet MS, Arial, Verdana) hierdoor wordt automatisch overgegaan naar het tweede of derde lettertype als het eerste niet geinstalleerd is. Verder vind ik het groen bij "Korte termijn" en "lange termijn" op de voorpagina er eerlijkgezegd niet uitzien. Je kan beter iets van grijs (wat bij de nav. past) of misschien rood of blauw nemen.[/quote:fe3e86a714] Is het nu wat beter zo? Op jouw computer want ik heb nu een font familie gemaakt, alleen ik weet nog niet hoe ik dat CSS moet doen. Dat zie ik wel ff op w3schools.com bedankt tot dus ver Gegroet, kees
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...