Ga naar inhoud

Flash 3.0: Is het nog te krijgen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek inderdaad de flash 3.0 editor, sorry dat ik dat niet duidelijker aangaf. De software van het hele bedrijf kan ik niet aanpassen, als dat kon waren we al overgestapt op MX en de nieuwste explorer. Over het besturingssysteem zullen we het dan maar helemaal niet hebben ps Sabine het door jou aangegeven adres is een player, dus als je nog een adres van een 3.0 editor weet?
Link naar reactie
ik denk dat het nog wel te vinden is, maar ik begrijp niet helemaal wat het probleem is.. Het bedrijf gebruikt blijkbaar verouderde computers met nog de flash3??? speler? Dat is echt antiek. Dan kun je net zo goed geen flashplayer instaleren. Maar als het alleen bedoeld is om een simpele animatie mee te maken, dan kun je ook met flash mx (of 4 of 5) flash 3 movies maken. Je kunt dan alleen nagenoeg geen actionscript gebruiken en wellicht nog een heel scala aan effecten niet. is het bedoeld voor een intranet o.i.d. ?? dan kun je je afvragen hoeveel nut het heeft om flash 3 te gebruiken, want dat is echt alleen geschikt voor animaties. Of toch even een balletje opwerpen en zorgen dat er een nieuwe flashplayer wordt geinstaleerd en flash mx wordt gekocht. Overigens veronderstel ik dat flash 3 ook nog geen shareware of abandonware is, maar dat er nog steeds voor betaald moet worden en dat is nou echt zonde van het geld..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...