Ga naar inhoud

welke editor?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:57717a0947="Bill Gates"]Ik snap je, maar wat voor de ene persoon onder de noemer professioneel valt, valt voor de ander onder de noemer "prutser". Dat is lastig.[/quote:57717a0947] Yup, maar dit komt vooral omdat men denkt dat bijv Dreamweaver WYSIWYG only editor zou zijn, en dus denkt men dat je een beetje sleurt en pleurt in DW. Niets is echter minder waar [zo gebruik ik vooral de code-editor binnen DW]. De meeste MM producten zijn niet besteedt aan mensen die niet weten wat die proggies allemaal kunnen en maar 1 of 2 deeltjes van zo'n programma zien. Geldt voor zoveel proggies en merken...
Link naar reactie
[quote:89fee41fd5="E gozeling"]Wou jij aan iedereen op dit forum uitleggen dat DW onder de professionele progjes valt?[/quote:89fee41fd5] Absoluut. DW is veel krachtiger en veelzijdiger dan men denkt, men kijkt niet verder dan de neus lang is, en voor de homepager is dat ook niet nodig, voor de wat meer-eisender mensen wel, die gebruiken het volle programma, dat kan je van het gros iig niet zeggen.
Link naar reactie
[quote:45112fab73="E gozeling"]Wou jij aan iedereen op dit forum uitleggen dat DW onder de professionele progjes valt?[/quote:45112fab73]Ben eigenlijk benieuwd hoe jij aan de conclusie komt dat DW geen professioneel programma is? [quote:45112fab73="Phrea"]Absoluut. DW is veel krachtiger en veelzijdiger dan men denkt, men kijkt niet verder dan de neus lang is, en voor de homepager is dat ook niet nodig, voor de wat meer-eisender mensen wel, die gebruiken het volle programma, dat kan je van het gros iig niet zeggen.[/quote:45112fab73]Ik deel de mening van Phrea helemaal. Vroeger dacht ik dat ik wel aardig en website kon bouwen, maar gebruikte toen maar 10-15% van DW zoals de meeste mensen. (Wist toen nog niet, dat ik er zo weinig van gebruikte :D.) Ook werkte ik toen met notepad (leuk om de eerste stappen te leren, maar daarna snel overstappen :wink:) Nu, enkele jaren verder, gebruik ik DW volledig en zou ook niet meer zonder kunnen met al zijn functionaliteiten. (Dit kan ik wel, maar dat kost me gewoon onnodig extra werkuren :wink: ) Ik gebruik ook grotendeels het codevenster van DW. Wat was dat een flinke vebetering toen dit er vanaf 4.0 gewoon inzat (zat ookwel in 3.0, maar vond ik niet echt lekker werken) en nu in MX vrijwel alle functionaliteit van HomeSite erin. De WYSIWYG van DW gebruik ik vooral om snel tabellen en soms layout's te maken. Je merkt ook dat de professionels echt de verbeteringen nodig hebben van elke nieuwe versie, maar dat het gros aan DW3 genoeg heeft. (TIP voor marketing-afdeling van MM: Verkoop deze voor een zacht prijsje :D) Vooral de combinatie\integratie met andere (professionele) programma's van MM (zoals fireworks en flash), maakt dit programma één van de toppers voor professionals.
Link naar reactie
[quote:77d7c67808="Remytje"][quote:77d7c67808="E gozeling"]Wou jij aan iedereen op dit forum uitleggen dat DW onder de professionele progjes valt?[/quote:77d7c67808]Ben eigenlijk benieuwd hoe jij aan de conclusie komt dat DW geen professioneel programma is? [/quote:77d7c67808] Ik ken gewoon het programma niet goed, en ik als ik niet weet of het nu onder de profesionele progjes valt zal ik het onder de amateur/beperkte progjes zetten. Zeker als ik niet alle mogelijkheden van het programma ken.
Link naar reactie
[quote:9990f430c9="E gozeling"]Ik ken gewoon het programma niet goed, en ik als ik niet weet of het nu onder de profesionele progjes valt zal ik het onder de amateur/beperkte progjes zetten. Zeker als ik niet alle mogelijkheden van het programma ken.[/quote:9990f430c9]En dit is nu percies waarom we niet een verdeling moeten maken in "niet professioneel" en wel...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...