Ga naar inhoud

site check


anoniem

Aanbevolen berichten

ziet er netjes uit..... zou er wel nog een uitknop voor de muziek bij zetten.. :-? ( zal m'n leeftijd wel zijn).....misschien kun je ook de scrolbars een mooi design geven? dat blauw blauw is niet zo passend ( euh... ik weet dat het niet in alle versies werkt hoor) Waarom scrolbar bij de boventekt ? lijkt me niet nodig. En probeer alle pagina's op gelijke hoogte te beginne, is wat rustiger....
Link naar reactie
Ik zou de tekst [i:5bb4b6d4b6]wicked Jeans (R)[/i:5bb4b6d4b6] bij het rechter frame zetten, zodat rechts in beeld nog maar 1 schuifbalk is ipv twee boven elkaar. Bijde andere frames kunnen dan hoger worden, waardoor de balk in het midden ook kan verdwijnen, deze vind ik erg irritant. (mijn resolutie is 800x600). En inderdaad, muziek optioneel houden. (bij openen misschien met java vragen?)
Link naar reactie
[quote:25d409837d="katrien"]ziet er netjes uit..... zou er wel nog een uitknop voor de muziek bij zetten.. :-? ( zal m'n leeftijd wel zijn).....misschien kun je ook de scrolbars een mooi design geven? dat blauw blauw is niet zo passend ( euh... ik weet dat het niet in alle versies werkt hoor) Waarom scrolbar bij de boventekt ? lijkt me niet nodig. En probeer alle pagina's op gelijke hoogte te beginne, is wat rustiger....[/quote:25d409837d] dankjewel!! Uitknop is idd nog in de maak, ik von het idee muziek al niet zo geweldig (hou er ook niet zo van) maar ik werk in opdracht van!! Goed idee van de scrollbars. Scrollbar bij boventekst is idd overbodig, ik zal kijken of ik het weg kan krijgen
Link naar reactie
Lekker strak, maar kijk eens naar de navigatie, die ik erg veel breedte vind krijgen. Verder is collectie geen engels woord... Dat Engels rammelt hier en daar BTW. Ook zijn de foto's vies groot op je pagina. (probeer alles onder de 40kb te houden ipv 180kb) De muziek zou ik neutraler houden; je wil immers een breed publiek aanspreken (en betaal je voor de rechten?) maar keep up the good work! grtzz /t ps nog een fotograaf nodig? ;)
Link naar reactie
Rechten en alles wordt betaald ja!! Ik werk in opdracht van dat bedrijf, alles moest strak en zakelijk zijn, daarom stond ik erg te kijken van de muziekkeus!! Maar goed ik krijg betaald en doe wat ze willen. Ook de teksten worden door hun aangeleverd, dus ik zet ze er alleen maar op, maar ik zal er nog s naar kijken (geen goede reclame voor verdere opdrachten voor mij!!). Ik ga idd met java een stop knop proberen te maken (iemand die weet hoe dit het makkelijkst kan?). Ik zal ook even de navigatie nakijken! Bedankt allemaal voor de reacties!!
Link naar reactie
Maar die muziek staat toch in een flash dingetje? Dan kan je het beste een klein start/stop knopje maken ergens onder of boverin (naast een paar home/mail/about knopjes?) Kijk ook eens naar het lettertype; ik heb nl geen eurostile en zie dus times. t. En als je het idee hebt dat het Engels niet klopt moet je het even aan een docent Engels vragen... :D
Link naar reactie
[quote:5c7d609ada="FlAsHbAcK"][quote:5c7d609ada="roelieboelie"]de titel Wicked Jeans ® staat de W er niet helemaal op..., Ut is maar een detail maar het stoort wel[/quote:5c7d609ada] huh?? waar?? bij mij staat er gewoon de volledige titel![/quote:5c7d609ada] Bij mij verschijnt de "W" ook maar half op het scherm (800x600). Het gaat dus om die rode tekst die vanaf de rechterkant het scherm binnenkomt. Maak dus dat frame iets breder of je lettertype iets kleiner. Verder is rood op zwart niet echt makkelijk te lezen en zou ik in je titelframe de scrollfunctie uitschakelen: <frame src="Titel.html" name="Titel" [b:5c7d609ada]scrolling="no"[/b:5c7d609ada]> Succes verder!
Link naar reactie
Mooie site hoor. Rode letters op een zwarte achtergrond geeft soms wat problemen. Vooral als de letters wat dun zijn. In het plaatje is alles prima te lezen, maar de menutekst word al moeilijk. Bovenste W schuift bij mij (800x600) ook links het beeld uit. Heb net nog even gekeken op 1024x768 maar daar was het net zo. Wicked Jeans richt zich op 10 - 16 jarigen. Kunnen 10-jarigen tegenwoordig al Engels? (Of is het anders niet "cool" genoeg :) ?) René
Link naar reactie
[quote:57ccc9ba53="Ener Nestraa"]Mooie site hoor. Rode letters op een zwarte achtergrond geeft soms wat problemen. Vooral als de letters wat dun zijn. In het plaatje is alles prima te lezen, maar de menutekst word al moeilijk. Bovenste W schuift bij mij (800x600) ook links het beeld uit. Heb net nog even gekeken op 1024x768 maar daar was het net zo. Wicked Jeans richt zich op 10 - 16 jarigen. Kunnen 10-jarigen tegenwoordig al Engels? (Of is het anders niet "cool"genoeg :) ?) René[/quote:57ccc9ba53] Hahha heb je gelijk in, maar deze site is meer bedoeld voor inkopers van winkels etc. Ik heb de scrollbar uitgeschakeld in het bovenste frame, ik heb geprobeerd om de lichtkrant groter te maken, maar het probleem is dat de tekst in de lichtkrant niet te centreren valt!! alleen de lichtkrant zelf! Verder wordt het lettertype veranderd in een meer voorkomende, want er zijn nogal wat mensen die geen eurostile hebben!! Maar iedereen bedankt voor de goede reacties!! Er komt nu nog een mooiere voorpagina en een een flash intro die ik nog even moet bedenken (suggesties hoor ik graag :D ) Ps. het model op de site (angelique) is mijn zusje!!
Link naar reactie
[quote:c862a24206="FlAsHbAcK"]Ik heb geprobeerd om de lichtkrant groter te maken, maar het probleem is dat de tekst in de lichtkrant niet te centreren valt!! alleen de lichtkrant zelf![/quote:c862a24206] En als je de lichtkrant niet laat stoppen, maar gewoon rondjes laat draaien? Of anders de text beginnen met een spatie, dan valt die weg. Scrollbar in het bovenste frame is er nog.
Link naar reactie
Ik heb nu dus die kleine afbeeldingen onderin dat als je erop klikt je de vergrote versie krijgt, dit heb ik gedaan door te linken naar de grotere afbeelding. Maar nu verschijnt de afbeelding op een witte achtergrond!!! is dit te veranderen/in te stellen?? Maar het liefst wel zonder het plaatje op een zwarte webpagina te zetten en hier naar te linken!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...