Ga naar inhoud

pagina zonder scrollbars & frames


anoniem

Aanbevolen berichten

ppl, Ik heb een pagina gemaakt zonder frames, alleen nu wil ik deze ook zonder scrollbars maken. Is er iemand die weet hoe ik dit voor elkaar krijg? Ik had het volgende gevonden: [code:1:fd56e77efc]<body style="overflow-x:hidden;overflow-y:hidden"> </body>[/code:1:fd56e77efc] Helaas is dit alleen in IE van toepassing, nu zoek ik dus een oplossing om deze ongein ook in Netscape te laten verdwijnen. Iemand een suggestie ? Alvast bedankt, Marcel
Link naar reactie
[quote:c8cf9712cd="xanuex"]was dat een pure gok of forreal ? Het werkt namelijk niet, sterker nog nu werkt het in IE ook niet meer dus daar heb ik niet veel aan ! :cry: toch bedankt, please, het moet toch kunnen ?!?![/quote:c8cf9712cd] scrolling="no" is wat nodig is bij frames, of het ook met de body-tag werkt weet ik niet, dus het was gedeeltelijk een gok.
Link naar reactie
[quote:106a49598a="Olaf Liflaf"]Als je geen frameset gebruikt, zul je altijd scrollbars zonder loper blijven zien. Beetje vervelende browser(s) eigenschap. [/quote:106a49598a] Lezen olaf, ik heb het namelijk al voor elkaar dat dit zonder frames ook het geval is alleen in netscape niet maar ook dat moet kunnen. [quote:106a49598a="E gozeling"]scrolling="no" is wat nodig is bij frames, of het ook met de body-tag werkt weet ik niet, dus het was gedeeltelijk een gok.[/quote:106a49598a] Leuk geprobeerd :D bij deze kan ik je melden dat dat niet werkt hehe misschien iemand anders nog een oplossing of blijf ik nu voor altijd aan die bagger scrollbalken vastzitten in NS ? Tnx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...