Ga naar inhoud

[HOWTO] Headlines


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het bestudeerd. Ze gebruiken een server side scriptje (weet ik niet 100 percent zeker) m.a.w. je kunt er de source niet van inzien. kijk idd op hotscripts.com site of typ in de google php headlines oid en zeg me heb je een host die server side tale nindersteunt? zo niet dan moet je gebruik maken van javascript/vbscript.
Link naar reactie
[quote:05d16138a6="de voetbalkrul"]Hoe kan dit nou ooit een serverside script zijn? :o Ik denk dat je het in dit bestandje moet zoeken: [url]http://www.diskidee.nl/jsLib.js[/url] Groet.[/quote:05d16138a6] jonge kijk eerst in dat bestand!!! ik zeg het je het is serverside gedaan de code om te faden en om te random kiezen staat er wel maar niet de tekstjes zelf of wel dan?
Link naar reactie
Hallo mensen!! Bedankt voor de reacties. Uit jullie reacties kan ik dus leiden dat de code in jdLib.js staat? Het is dus helemaal met JavaScript gedaan? Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om het (warrige) bestand door te pluizen. Kan iemand me in grote lijnen vertellen hoe de code voor de headlines is opgebouwd? Grtz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...