Ga naar inhoud

[sitecheck] triloxigen.nl [vernieuwd dus]


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:ef00c21118="Phrea"]Vind die header wel leuk, maar verder vind ik het een onoverzichtelijk en slecht leesbare site. Het kleurgebruik is veel te saai. Waar gaat die site eik over? Ik heb ff wat rond zitten klikken, maar ik begrijp niets van de site.[/quote:ef00c21118] euhm, vanalles en nog wat het is mijn homepage [wie/wat ik ben met foto's etc] maar ook wat services zoals http2ftp smilies, avatars, email mailexpire etcetc en nog een hoop dingen :) uitleg van menu even boven is hoofdnavigatie links komt dan de subnavigate en rechts staan de links van de 'services'
Link naar reactie
[quote:5089561d5b="Phrea"]Vind die header wel leuk, maar verder vind ik het een onoverzichtelijk en slecht leesbare site. Het kleurgebruik is veel te saai. Waar gaat die site eik over? Ik heb ff wat rond zitten klikken, maar ik begrijp niets van de site.[/quote:5089561d5b] ohw, en slechtleesbaar.. wat bedoel je daarmee.. te klein lettertype?
Link naar reactie
[quote:3c0089ef33="triloxigen.nl"] ohw, en slechtleesbaar.. wat bedoel je daarmee.. te klein lettertype?[/quote:3c0089ef33] Het font is iets te licht, daardoor onstaat er niet genoeg contrast tussen achtergrond/font en dat maakt het minder goed leesbaar. Maar goed, ik vind het kleurgebruik in totaal gewoon erg tekort schieten. [quote:3c0089ef33="Bill Gates"] Het feit dat je dit uit moet leggen zegt al genoeg over de duidelijkheid van de site... [/quote:3c0089ef33] Idd.
Link naar reactie
geinige homepage wel hoor. Ik snap alleen niet waarom toch altijd alles maar in het engels moet. ik denk namelijk niet dat er ooit één buitenlandse bezoeker op die pagina is geweest. In het nederlands zou het voor jezelf en de bezoekers een stuk makkelijker zijn denk ik. En btw engelse bezoekers knappen toch wel af typisch hollandse taalfouten in het engels (in netscape this site really suck). Mag wel wat meer kleurcontrast in, maar ziet er wel aardig gelikt uit. "keep up the good work" :wink:
Link naar reactie
[quote:3a9fa686cf="Bill Gates"][quote:3a9fa686cf="triloxigen.nl"]uitleg van menu even boven is hoofdnavigatie links komt dan de subnavigate en rechts staan de links van de 'services'[/quote:3a9fa686cf]Het feit dat je dit uit moet leggen zegt al genoeg over de duidelijkheid van de site...[/quote:3a9fa686cf] het was wel duidelijk volgens mij, maar ik had het alleen maar even gezegd dat mensne die erna gingen kijken die vast weten hoe het werkt...
Link naar reactie
[quote:df11a3f1e8="Boei"]Op de pagina met jouw foto's, laat je onderaan weergeven hoeveel foto's je hebt geplaatst en hoeveel MB het bijelkaar is. Je hebt nu 48 foto's die samen (schrik niet!) 78613.53 MB in beslag nemen! Lijkt me vrij veel... Ff verhelpen dus... :wink:. Of ik moet het verkeerd zien, dat kan natuurlijk ook... :D[/quote:df11a3f1e8] hahahaha, foutje.. dat is Kb's :) [quote:df11a3f1e8="Boei"]En heb je er bewust voor gekozen om het aantal visitors van bijv. je homepage apart te laten weergeven van bijv. de photopage? Je homepage geeft namelijk weer dat er rond de 6850 visitors geweest zijn en de photopage meer dan 14000! Succes verder!!![/quote:df11a3f1e8] Ieder gedeelte z'n eigen tellertje.. Het engels is omdat ongeveer de helft van de bezoekers NL is en de andere helft dus niet ;) Duitsers vinden de site ook erg leuk schijnbaar :s En taalfouten zijn idd minder :/ :( :) En ik ga wat aan de kleur van het lettertype doen... tnx allemaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...