Ga naar inhoud

Sitecheck: Rent it Direct


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien m'n vorige bericht door onze vriendelijke moderator als spam beschouwd werd hier nogmaals hetzelfde verzoek (op een manier die dan wel zou moeten mogen). Ik heb de afgelopen maanden gewerkt aan een website en ben benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie nog dingen zien die ik foutgedaan heb of anderzijds suggesties hebben. Het adres is http://www.rentitdirect.nl/nl/ Elja
Link naar reactie
De siet is gemaakt voor IE ja, maar dat menu willen we uiteraard ook nog goed werkend krijgen in netscape en andere browsers, kleine lay-out dingen houd je volgens mij bijna altijd, maar ook dat willen we uiteraard zo goed mogelijk maken. Dat menu heb ik al een paar uren mee lopen te kl*ten, maar ik krijg het maar niet goed voor gebruik in Netscape.. Suggesties zijn wel welkom. :wink: Bedankt voor het screenshot! Grtz Elja
Link naar reactie
[quote:3f933a5ee2="Elja Trum"]De cursor is anders omdat die links niet aanklikbaar zijn, maar we zullen eens kijken of we dat dus nog kunnen verbeteren. [/quote:3f933a5ee2][code:1:3f933a5ee2]<p onmouseover='javascript: document.body.style.cursor="hand";' onmouseout='javascript: document.body.style.cursor="default";'>tekst</p>[/code:1:3f933a5ee2] zoiets moet het wel op kunnen lossen.
Link naar reactie
[quote:d6ea665ca2="Bill Gates"]Ow, nog een bug: als je een product wilt kopen/huren en je vult in plaats van een getal een letter in, dan gaat er iets goed mis...[/quote:d6ea665ca2] Tss, eerst sluit je hem omdat hij testers zocht en nu ga je zelf testen. :D Dit is volledig off topic hoor en zeker geen kritiek. Is eerder een geestig en ironisch bedoelde opmerking. Wil je niet tegen je kar rijden hoor.
Link naar reactie
Mooi gemaakt, ziet er professioneel uit. Wel een paar kleinigheden. (uiteraard) :) Ik vind het bedrijfslogo een beetje wazig. Ik zie bij een hoop rubrieken de tekst: "Voeg een product toe aan de winkelwagen door op de huur- of koopknop te klikken." Ik zie alleen geen "koopknop". Bij veel rubrieken zijn de huurprijzen per dag gelijk aan de prijzen per week, bij andere artikelen staat bv dag; € 0,00 week; € 0,00 maand; € 22,25 . Snapt de gemiddelde klant dat? De zoekfunctie: het woord computer wordt niet gevonden, lijkt me zonde. Tot slot, een aantal productomschrijvingen zijn op zijn minst wat vaag... Een kast met een exclusief interieur bijvoorbeeld, wat is er exclusief aan kastplanken? Ik neem aan dat de leveranciers de omschrijvingen aanleveren, vraag ze eens wat beter op taalgebruik te controleren. Succes verder.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:238d48a327="Paulus4Ever"]Sorry dat ik dit moet zeggen: Ik haat het als mensen een site kopieeren !!! Jouw site is bijna een 1 op 1 kopie van [url]www.buyitdirect.nl[/url]. Ben benieuwd wat hun van jouw site vinden !!! Greetz, Paul.[/quote:238d48a327] [surfdudemodus] Ben benieuwd wat [b:238d48a327]zij[/b:238d48a327] van jouw site vinden !!! [/surfdudemodus] Maar je hebt wel een punt. Greetz, D. :D :D :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...