Ga naar inhoud

Nieuwe Site online.....Jullie mening?


anoniem

Aanbevolen berichten

dit is een van de beste sites die ik tegen ben gekomen voor het onderdeel 'sitechecks'. Het zijn inderdaad veel lettertjes, maar als je even rondkijkt snap je al snel waar je wat kan vinden. De kleuren vind ik zelf erg goed gebruikt. Je site is lekker strak en dan moet je zeker niet teveel verschillende kleuren gebruiken. Ik zou zeggen: mijn complimenten :D en veel suc6 verder! ::greetz:: Obi
Link naar reactie
Mijn complimenten voor je superstrakke en nette site! Wel krijg ik bij alle links aan de linkerkant de volgende foutmelding: Regel: 29 Teken: 3 Fout: 'parent.iframe_main.location' is leeg of geen object Code: 0 URL: http://www.bartvanstrien.com/ENG_main.php Verder nog een klein typefoutje: Onder het kopje Next Grand Prix (rechts) Staat: Hugary, Mogyorod. Dit moet zijn: Hu[b:47396ea46b]n[/b:47396ea46b]gary, Mogyorod Succes verder!!!
Link naar reactie
toppie....bedankt! ik zal eens ff kijken waar die foutmelding vandaan komt.....ik heb er zelf namelijk geen last van.....welke versies gebruiken jullie van internet explorer? mijn site is namelijk voor IE gebouwd en niet voor netscape en dergelijke....(zover ik weet) ben dus eigenlijk wel beniewd hoe hij het doet in netscape enzo...
Link naar reactie
[quote:596488e471="Bartez"]mijn site is namelijk voor IE gebouwd en niet voor netscape en dergelijke....(zover ik weet) ben dus eigenlijk wel beniewd hoe hij het doet in netscape enzo...[/quote:596488e471]Dan download je even wat browsers... Ik kan je al wel vertellen dat je linkermenu het zowel in Konqueror (Linux browser) en Mozilla het niet doet...
Link naar reactie
aha...het kan zijn dat ik error reporting uit heb staan, waardoor ik die errors niet krijg....ik kijk hem in xp, en met IE 6.0, daar werkt het wel in....hmm....toch eens kijken hoe ik dat op kan lossen! bedankt......en tja van die andere browsers, daar moet ik eens op mijn gemakje voor gaan zitten.....zou namelijk bij god niet weten hoe ik het zo aan de praat kan krijgen in die browsers.....
Link naar reactie
Dit is inderdaad een hele mooie site. Maarreh 1 ding: Ik vind het vervelend eerst met mijn muis ergens overheen te moeten gaan voordat ik weet dat het een link is. Vaak heb je er een driehoekje voor staan. Als dat nou altijd een link zou zijn was ik tevreden, maar op de rechter kolom zijn de driehoekjes geen links. Nou, dat wassem dan ... Veel succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...