Ga naar inhoud

Browsers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben met een nieuwe website bezig, en ik wil dat zoveel mogelijk browsers de website goed weergeven. Helaas heb ik alleen maar een PC en geen Apple etc., dus daa kan ik niet op testen. Ik heb wel Windows XP, Windows 98 en Red Hat Linux 7.3 op mijn PC staan. Nu wil ik zoveel mogelijk browsers installeren om te testen. Nu wil ik graag een lijst van browsers hebben die ik kan downloaden of kopen. Kan iemand mij helpen aan een zooitje namen. Natuurlijk heb ik IE, Netscape, Opera en Mozilla al.
Link naar reactie
Er is ergens een site waar je een url kan intikken en die laat vervolgens zien hoe jouw site eruit ziet in diverse verschillende browsers. Dat scheelt je veel onnodige browsers installeren op je pc. ;) Ik weet helaas niet meer hoe die site heette, maar ik zal eens gaan rondsnuffelen op me HD. Daar staat vast nog wel ergens een verloren url. [quote:4acac87c4c]Lynx natuurlijk niet vergeten.[/quote:4acac87c4c] Hmmm, Lynx... dat zou ik nooit kunnen vergeten... dat was mijn eerste browser. Althans die hadden ze op het rekencentrum van de TUE tijdens mijn studie. (IE bestond nog niet en de meeste website's hadden niet eens plaatjes). Ach, het was daar toen voornamelijk telnetten en IRC-en. *zucht*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...