Ga naar inhoud

flash: goto and play


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Na bestuderen van de nodige tutorials heb ik het nu bijna voor elkaar om een website volledig in flash te maken.MAAR ik heb nu het volgende probleem en weet niet wat ik er mee aan moet: Mijn menu laad alle onderdelen in met de volgende code: } on (release) { gotoAndPlay(1); } De inhoud van de site staat steeds op een andere frame. dus de volgende knop is : } on (release) { gotoAndPlay(2); } MAAR wanneer het juiste frame al is geladen en ik klik toch op de knop om het bijbehorende frame te laden gotoandplayed hij het eerstvolgende frame. Weet iemand hoe ik dmv actionscript eerst kan controleren of het frame nog NIET is geladen. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen, zodat ik mijn site online kan gooien. Grz Bierk
Link naar reactie
bengek: Als ik die bepaalde frames labels geef heb ik nog steeds precies hetzelfde probleem. Obitorium: Ik denk niet dat ik je begrijp, maar wat je hier zegt is: dat je eerst moet controleren of een bepaald frame al is geladen en als dat niet zo is gaat de site automatisch naar een ander frame. Als ik dit goed begrepen heb is dit niet de oplossing voor mijn probleem, denk ik. Het probleem is niet dat de frames nog niet zijn ingeladen, maar dat wanneer de movie al een bepaald frame weergeeft en er wordt nog een keer op gotoandplay("het frame in beeld") geklikt (met een button) naar het eerst volgende frame gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...