Ga naar inhoud

gif image verkeerd weergegeven


Aanbevolen berichten

Mijn probleem(pje) is het volgende, ik heb een mailto gif image toegevoegd en sindsdien wordt een andere gif image te laag weergegeven. Voor de duidelijkheid [url]http://home.wanadoo.nl/kowitteveen/html/stand.html[/url] zo was het en nu is het zo [url]http://home.wanadoo.nl/kowitteveen/html/uitslagen.html[/url] De gif image linksonder is dus te laag. Iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan. Ik gebruik Netobjects Fusion 7. BvD
Link naar reactie
[quote:0761ba6de6] De website is de enige officiële website van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (de KNVB) en de © KNVB en TWI Interactive Inc. 2000-2002 Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze website mag op welke wijze dan ook worden vermenigvuldigd, aangepast, openbaar gemaakt en/of doorgegeven, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de KNVB. Klik hier voor de volledige gebruiksvoorwaarden van deze website. [/quote:0761ba6de6]
Link naar reactie
Je code is nogal een chaos. Ik zou je site helemaal opnieuw gaan maken met een ander programma. Kun je gewoon gratis downloaden ( [url=http://download.com.com/redir?pid=10115982&merid=69189&mfgid=69189&ltype=dl_dlnow&lop=link&edId=3&siteId=4&oId=3000-2048-10115982&ontId=2048&destUrl=%2F3001-2048-10115982.html]klik hier[/url] ) Als je dat gedaan hebt wil ik wel weer eens naar je site kijken. Je hebt waarschijnlijk ergens een tabel rij ertussen gepleurt.
Link naar reactie
Ik zie het wel, maar hoe ga ik dat uitleggen hmmmm... Ok, een poging. je hebt je knoppen en je gifje beiden in een tabel gezet. Op de goede pagina heb je de "knopjes tabel" en de "gifjetabel" onder elkaar in een "gezamelijke tabel" gezet, en die gezamelijke tabel staat op zijn beurt weer in de linkercal van de "grote tabel". (Hallo, bent U daar nog?) Op de foute pagina, staat de "knopjes tabel" in zijn uppie in de linkercel van de grote tabel, en de "gifjetabel" staat in zijn uppie onderaan te koekeloeren. In de code staat ie ook helemaal onderaan, nog na de grote tabel. Er is daar dus geen "gezamelijke tabel" oplossing, een nieuwe gezamelijke tabel maken in de linkercel van de grote tabel, en daar de "knopjes tabel" en de "gifje tabel" onder elkaar zetten
Link naar reactie
[quote:bff2be6ed7]De volgende vraag is dan hoe dit gebeurd kan zijn? [/quote:bff2be6ed7] Ik denk doordat je les 1 over tabellen hebt gemist? Of überhaupt les 1 van welke HTML-les dan ook. Dit is niet rot bedoeld, en ik hoop ook dat je niet kwaad wordt, maar het lijkt er op dat je vandaag voor het eerst begonnen bent. Ook niets mis mee, maar verdiep je eerst even in de stof voordat je meteen vragen gaat stellen. (dit is een vriendelijk verzoek overigens verwijzend naar de regels van dit forum)
Link naar reactie
[quote:8f64309b24="SchilS"]Goed ik geloof dat ik je kan volgen. Ik ga het ff proberen. De volgende vraag is dan hoe dit gebeurd kan zijn? Ik heb alleen dat mailto gifje rechtsboven toegevoegd en sindsdien staat het gifje linksonder dus niet meer in de goeie tabel. [/quote:8f64309b24] Moet je eens het volgende proberen, dan zie je zo wat er aan de hand is... Open het desbetreffende html-bestand in notepad en vervang alle [b:8f64309b24]BORDER=0[/b:8f64309b24] in [b:8f64309b24]BORDER=1[/b:8f64309b24]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...