Ga naar inhoud

In Netscape werkt body-backround = fixed niet


Aanbevolen berichten

Heb een site die in I.E. prima werkt maar in Netscape een probleem geeft. Dit is wat ik nu heb: [code:1:c4e982f2e9]<BODY bgcolor="white" background="images/images/slice_05.jpg" bgproperties="fixed">[/code:1:c4e982f2e9] Weet iemand hoe het wel moet; zodat mn achtergrond blijft staan in zowel I.E. al NS ? Ik kom er niet achter, zelfs niet op w3.org Vast bedankt
Link naar reactie
Het is heel begrijpelijk dat Netscape het niet pakt want 'bgproperties="fixed"' bestaat niet. Wel correct is het om deze code (aan de body-tag) toe te voegen [code:1:27e96a6d55]style="background-attachment : fixed;" [/code:1:27e96a6d55] En dan de 'bgproperties="fixed"' weg te laten. Het beste vind ik om volledige opmaak is css te doen, maar goed dat is de volgende stap. :)
Link naar reactie
[quote:8421751892="RHopster"]Dank je, werkt perfect. Wel apart, heb Homesite die tag laten maken. Raar dus dat het niet bestaat, en toch werkt onder IE.[/quote:8421751892] Dat is niet raar. IE en dus MS heeft meer van dat soort fratsen door zelf dingen te verzinnen en deze proberen op te leggen. Je kan al zien dat de wereld zo'n beetje omgedraaid wordt.. http://validator.w3.org/ [b:8421751892]TIP![/b:8421751892]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...