Ga naar inhoud

[html] tabel is te lang


Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht of er hier al iets over stond, maar kon niks vinden. Misschien ook omdat het een beetje moeilijk te omschrijven is, het is duidelijker als je op [url=http://kladblog.netfirms.com]de site zelf[/url] gaat kijken, daar wil ik de linker (groene) tabel niet helemaal door laten lopen tot halverwege het scherm, maar 'gewoon' laten ophouden vlak onder de laatste blauwe regel. Ik krijg het (zowel in Frontpage 2000 als in Notepad) niet voor elkaar, iemand een idee? O ja, als er Netscapers tussen jullie zitten, wil je aub ff doorgeven hoe de site eruit ziet? Misschien dat ie de tabellen daar verkeerd pakt ofzo...
Link naar reactie
Een eenvoudige manier is om de genestte tabel met alle berichtjes, die begint onder de link [b:98b2552424][i:98b2552424]"plaats ook een bericht"[/i:98b2552424][/b:98b2552424] uit die cel weg te halen (als je al die berichtjes persé in één cel onder elkaar wilt zetten). Je zou je af moeten vragen waarom je die berichtjes in één cel in een genestte tabel zet, als je toch niets doet met kolom-functie die daar het belangrijkste voordeel van is. Als je die berichtjes apart in verschillende cellen zet en misschien zelfs verschillende kleurtjes geeft kun je het uiterlijk van de pagina wat opfleuren en misschien ook wat overzichtelijker maken (hangt er van af hoe handig je met tabellen bent). Over NN zou ik me pas druk maken als de layout in IE je echt gelukkig maakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...