Ga naar inhoud

Foto's op website soms wel zichtbaar, soms niet


Aanbevolen berichten

Ik heb al jaren een website en heb daar nooit echt problemen mee gehad. Recent krijg ik echter meldingen dat sommige mensen geen foto's te zien krijgen op de site, terwijl ik zowel thuis als op mijn werk alles perfect in beeld krijg. Ik gebruik geen flash o.i.d. Heeft iemand enig idee hoe het kan dat op de ene computer wel foto's te zien zijn en op een andere helemaal niets? [url=http://members.home.nl/blieftink/Nederlands.html]Dit is het adres.[/url]
Link naar reactie
Nogmaals bedankt voor de reacties! Ik denk dat de reactie hierboven de meest logische verklaring is. Het moet haast wel zo zijn dat Prohosting het hotlinken heeft geblokkeerd. Van het ene op het andere moment kreeg ik van verschillende kanten te horen dat er geen enkele foto meer zichtbaar was, terwijl dat daarvoor nooit een probleem is geweest. Bovendien heb ik recentelijk geen grote wijzigingen aan de site uitgevoerd. Nou, nu ik vermoed wat de oorzaak is geweest kan ik weer rustig verder. Het lag dus waarschijnlijk niet aan mij. (En spreek dit laatste aub maar niet meer tegen. :) )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...