Ga naar inhoud

Extra informatie bij link


Aanbevolen berichten

Ik wil een nieuwe webpagina gaan maken met daarbij ook een links-sectie. Ik wil achter de links geen informatie over de link geven, maar als men bijvoorbeeld enkele seconden op de link 'staat' met de muisaanwijzer dat er een schermpje komt waarin de informatie staat. Met zo'n schermpje bedoel ik dan ongeveer hetzelfde als dat je langer op een plaatje staat en dat er dan tekst verschijnt. Dit kan met alt=" " geloof ik. Ik wil dit dus ook ongeveer maar dan met een normale tekstlink. Kan iemand mij helpen. Zelf denk ik dat het wel een javascript moet zijn, maar op internet heb ik het niet kunnen vinden. Ik heb ooit een voorbeeld gezien, maar die pagina heb ik ook niet meer kunnen vinden. Alvast bedankt, ma-rk
Link naar reactie
[quote:5c7dfb9179="Bill Gates"]Probeer dit eens:[code:1:5c7dfb9179]<a href="flep.html" title="flep is geen brabotalk teacher!">[/code:1:5c7dfb9179][/quote:5c7dfb9179] [img:5c7dfb9179]http://gathering.tweakers.net/i/s/shutup.gif[/img:5c7dfb9179] kan trouwens met meer dingen: body title="whoopah!" t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...