Ga naar inhoud

Find and replace


Aanbevolen berichten

wat heb jij een ongelovelijk klein geslachtsdeel zeg.. dat bill hem zo kan verpletteren. Tuurlijk kan iedereen wel eens wat vergeten, maar als je het doet net voor je in een paar honderd files iets gaat veranderen ben je gewoon stom bezig geweest, klaar. Zou fijn zijn als een chirurg na een operatie opeens tegen je zei: "Ja sorry, ik ben vergeten je ader weer dicht te naaien.. sorry, foutje"
Link naar reactie
Tuurlijk is het niet slim om de batch zo zonder meer aan te slingeren... maar van die fout leer je... en kun je misschien anderen op attent maken, maar het is een beetje een kinderachtige reactie van Bill... een beetje zo'n reactie van wanneer je gevallen bent: "dat deed zeker pijn? Ja moet je maar niet vallen... hehehehe"... En zoals je al aan m'n datum kunt zien kom/kwam ik hier al een tijdje, en ben weggegaan (met vele anderen overigens) om Bill... dat het zo'n irritant mannetje is. Is echt een hele slechte zet geweest van Computer! totaal. Maar ik ben er nu dus weer achter gekomen waarom ik toen ben weggegaan, want Bill weet altijd wel een normaal topic om te toveren in een "gaat nergens meer over" topic.. :-? ... Ik vind het persoonlijk dus heel erg jammer, want op zich is dit forum heel erg nuttig maar het moet toch niet zo zijn dat je dan alle opmerkingen van Bill maar voor lief moet nemen??? :-? ... sorry, kan ik niet en wil ik niet.
Link naar reactie
Ow, dus jij beweerd aan de hand van echt één reply van mij (die jij in mijn ogen _compleet_ verkeerd opvat, het was niet kinderachtig, maar meer een grappige manier van jou op je fout wijzen) dat ik een slechte moderator ben? Sorry hoor, maar dat is echt enorm kortzichtig... Daarnaast was (met de nadruk op was) het wel een on-topic reactie dus ik heb dit topic niet verpest, dat was jij met je off-topic post... En als je mijn reacties niet voor lief wilt nemen: lees ze dan niet? En ik laat dit topic voorlopig open, omdat ik anders weer het verwijt ga krijgen dat ik altijd het laatste woord heb enzo...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...