Ga naar inhoud

SiteCheck - Uw mening graag...!


Aanbevolen berichten

Eindelijk eens een fatsoenlijke site die we kunnen beoordelen :P. Eerste indruk was: volgens mij heb ik deze site eerder gezien. Maar het was niet de site die ik eerder had gezien, het waren de kleuren. Je gebruikt precies dezelfde kleuren als [url=http://www.euroclix.nl]euroclix[/url], maar dat maakt verder nix uit(denk ik). Ik vind de site duidelijk en overzichtelijk. Niet te veel buttons ofzo, alles is goed te vinden. Wel een belangrijk negatief punt: laat de scrollbar zien! Ik vind het zelf zeer irritant en ik denk velen met mij :wink:. Bij 'contact' en 'webmail' gebruik je dan weer een gewone scrollbar...
Link naar reactie
strak & duidelijk (hier houdt teacher van) maar: 404 error bij webmail > ledenadministratie, bij frontpage > meer hosting en bij meer mail. FAQ is in guldens geprijst en heeft een andere scrollbar tarieven staat geen € bij... tarieven = lange lijst, maar door de witte scrollbar zie ik niet hoelang de pagina is. Dit geld ook voor andere "lage" pagina's... alle extra info verwijst door naar de hoofd "FAQ" pagina; ik zie liever dat ik meteen naar de juiste anchor spring. username verdwijnt rechts uit scherm login knop verdwijnt rechts uit scherm (verzin ook een andere manier om je nedstat icoon te verbergen; dit is een beetje knullig) De verzend knoppen zijn wel erg "standaardgrijs" enough for now! grtzzz t.
Link naar reactie
[quote:55402cf3c3="teacher"]strak & duidelijk (hier houdt teacher van) maar: 404 error bij webmail > ledenadministratie, bij frontpage > meer hosting en bij meer mail. FAQ is in guldens geprijst en heeft een andere scrollbar tarieven staat geen € bij... tarieven = lange lijst, maar door de witte scrollbar zie ik niet hoelang de pagina is. Dit geld ook voor andere "lage" pagina's... alle extra info verwijst door naar de hoofd "FAQ" pagina; ik zie liever dat ik meteen naar de juiste anchor spring. username verdwijnt rechts uit scherm login knop verdwijnt rechts uit scherm (verzin ook een andere manier om je nedstat icoon te verbergen; dit is een beetje knullig) De verzend knoppen zijn wel erg "standaardgrijs" enough for now! grtzzz t.[/quote:55402cf3c3] Met welke browser surf jij? Want bij de gem. NL is de inlog knop wel te zien... Ook moet je er rekening mee houden dat het nog voor het grootste gedeelte een design check is (dat is gelukkig positief!) voor de rest een paar kleine foutjes idd, maar de site is vorlopig nog niet af... Ik zit er over te denken om die inlog op de beginpagina te zetten ipv rechtsonder... Maar wat moet ik dan rechtsonder zetten? Tot dus ver bedankt! ps: Die nedstat teller, tja, officieel mag je hem niet verbergen... Maar zo ziet toch niemand hem? of ben ik nou gek. Ik heb wel een truc om hem te verbergen hoor (zie het JS bestandje bij nedstat :wink: ) maar voor de rest wil ik het wel legaal houden, ook voor een bedrijf, dus niet dat we risceren dat opeens onze teller is afgesloten ofzo... (die trouwens sinds eer-eergisteren draait hoor) K.
Link naar reactie
Ik heb de IRR. Scrollbalken verwijderd, naar gewoon lekkere grijze scrollers van windows, de Faq naar € aangepast, wmail.asp (webmail) werkt als het goed is gewoon, alleen als je inlogd krijg je een 500:12 fout :-? Leden admin. werkt ook als het goed is hoor, inloggen kan natuurlijk wel, maar dan moet je eerst aanmelden ;) en da kan nog nie....... TOt dus ver bednakt! Ps: Valt jullie ook op dat na © Tetra VOF - Alle rechten voorbehouden. - " [b][...][b] dat die ... een getal is, dit is het aantal bezoekers op die ene pagina, zo kan ik zien of er nog een beetje door de site gebladerd wordt, of dat ze meteen weg gaan... :) Wil je het simpele script, mail me dan ff kees@digidude.nl
Link naar reactie
Netjes. Die 'meer informatie' pijltjes zijn niet helemaal duidelijk. Standaard wordt gebruik gemaakt van bijv '-->' of '...lees meer' [al dan niet grafisch], ik zou dat nog ff verbeteren. Op 800 ziet hij er goed uit, als ik mijn browser maximaliseer vind ik hem eik te breed worden, te uitgerekt waardoor het overzicht en het verband een beetje verloren gaan. [ik ben groot fan van vaste waarden kwa breedte van een website]
Link naar reactie
[quote:c3ce1089c8="Phrea"]Netjes. Die 'meer informatie' pijltjes zijn niet helemaal duidelijk. Standaard wordt gebruik gemaakt van bijv '-->' of '...lees meer' [al dan niet grafisch], ik zou dat nog ff verbeteren. Op 800 ziet hij er goed uit, als ik mijn browser maximaliseer vind ik hem eik te breed worden, te uitgerekt waardoor het overzicht en het verband een beetje verloren gaan. [ik ben groot fan van vaste waarden kwa breedte van een website][/quote:c3ce1089c8] Hoe bedoel je precies "uitgerekt" ? Bedoel je hiermee de text of bedoel je de afbeeldingen boven een beneden?! Tot dus ver bedankt meer suggesties zijn uiteraard welkom... Toch bedankt voor jullie positieve meningen tot nu toe!!!
Link naar reactie
Ziet er netjes, rustig en strak uit. Alleen zijn er nog witte scrollbalken bij "Mogelijkheden" en " Onze prijzen". Ook zou je bij de beginpagina (Home) de tekst iets breder kunnen maken zodat de scrollbalk niet nodig is. Ikzelf werk met een resolutie van 1024 x 768. Voor de rest nog geen foutjes of foutmeldingen meer gevonden. :lol:
Link naar reactie
Koewl! bedankt voor je positieve reactie! Dat doet me toch elke keer weer goed! 8) [list:af1d0b3879] [*:af1d0b3879]Scrollbalken naar grijs gezet [*:af1d0b3879]Text wat breder gemaakt [*:af1d0b3879]dat pijltje veranderd in "...meer >" [*:af1d0b3879]JScript foutjes er uitgehaald [*:af1d0b3879]What's next? [/list:u:af1d0b3879] Als dat al je op en aanmerkingen waren, dan is de pagina nu gereed... :D [b:af1d0b3879]Thanks Guys!!![/b:af1d0b3879] Als ik iets voor jullie terug kan doen of zo, een ASP Script request of zo, mail dan maar naar me toe... :wink: Groeten, K. PS: heb ook eens aand8 bij de "Helpdesk" en dan de Sectie ASP, check de code voorbeelden etc. eens :wink:
Link naar reactie
what's next? even screenshotje gemaakt: (1280x1024, IE5.5) [img:9deeaf91c5]http://www.oncpd.nl/teacher/tetra_screen_shot.jpg[/img:9deeaf91c5] zie je wat ik bedoel? En die scrollbalken zijn nu goed te zien, maar wel erg saaaai.... kan je niet iets doen met je "huiskleuren"? Ik krijg nog steeds een 404 (nu in een nieuw venster) bij webmail> leden admin en ik ga nog steeds naar de algeme FAQ toe als ik bijv meer info wil over subdomeinen bij de prijslijst. t.
Link naar reactie
[quote:6d004f05d9="teacher"]what's next? even screenshotje gemaakt: (1280x1024, IE5.5) [img:6d004f05d9]http://www.oncpd.nl/teacher/tetra_screen_shot.jpg[/img:6d004f05d9] zie je wat ik bedoel? En die scrollbalken zijn nu goed te zien, maar wel erg saaaai.... kan je niet iets doen met je "huiskleuren"? Ik krijg nog steeds een 404 (nu in een nieuw venster) bij webmail> leden admin en ik ga nog steeds naar de algeme FAQ toe als ik bijv meer info wil over subdomeinen bij de prijslijst. t.[/quote:6d004f05d9] Hoe staat het ingesteld met je lettergrootte van je webbrowser??? Vraag: Zal ik dan toch de inlog op een apparte pagina maken?????? K. ik zal eens gaan spelen met Style gebeuren voor die scrollers
Link naar reactie
als je de naam box een beetje smaller maakt, de login knop achter password zet en eea een beetje naar boven plakt dan ben je er. wellicht kan je de tekst "login" weglaten. scrollbalken zijn OK nu. t. btw, ik heb in windows mijn lettertype op 120 % (ofzo) staan... in IE gebruik ik "kleiner". Als ik het lettertype vergroot heeft dat geen invloed op de grootte van die letters.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...