Ga naar inhoud

Sitecheck


Aanbevolen berichten

[quote:de67cd4259="Obitorium"]Tja, sorry hoor, maar (ook) hier kan je toch niet spreken van een ontwerp? Je hebt in principe gewoon drie vlakken: een vlak met een menu, een logo(ofzoiets) en het gedeelte waar je tekst staat. Ik zou zeggen: kijk eens naar je onderwerp! Daar kun je zoveel mee doen. Probeer er meer een geheel van te maken. Ik zou in ieder geval andere kleuren gebruiken, dit lijkt me meer een kleur voor 'de barbie site'. suc6 verder... ::greetz:: Obi[/quote:de67cd4259] Eej, je moet ergens beginnen hoor! zo begon ik ook toen ik nog jong ( :-? (ben nu bijna 17 hoor)) was, toen vond ik dat ook een aardige klus en vond ik het mooi! Oja, en voor die andere, ben z'n naam kwijt, Als je net met ASP begint, is het misschien handig om eerst met iets simpelers te beginnen check: [url]www.digidude.nl/usr/tetra[/url] en dan de helpdesk -> ASP (notabene vanochtend nog gemaakt :wink: )
Link naar reactie
[quote:9b4d28d289="Kees-?"][quote:9b4d28d289="Obitorium"]Tja, sorry hoor, maar (ook) hier kan je toch niet spreken van een ontwerp? Je hebt in principe gewoon drie vlakken: een vlak met een menu, een logo(ofzoiets) en het gedeelte waar je tekst staat. Ik zou zeggen: kijk eens naar je onderwerp! Daar kun je zoveel mee doen. Probeer er meer een geheel van te maken. Ik zou in ieder geval andere kleuren gebruiken, dit lijkt me meer een kleur voor 'de barbie site'. suc6 verder... ::greetz:: Obi[/quote:9b4d28d289] Eej, je moet ergens beginnen hoor! zo begon ik ook toen ik nog jong ( :-? (ben nu bijna 17 hoor)) was, toen vond ik dat ook een aardige klus en vond ik het mooi! Oja, en voor die andere, ben z'n naam kwijt, Als je net met ASP begint, is het misschien handig om eerst met iets simpelers te beginnen check: [url]www.digidude.nl/usr/tetra[/url] en dan de helpdesk -> ASP (notabene vanochtend nog gemaakt :wink: )[/quote:9b4d28d289] Daar heb je gelijk in. Daar moet ik misschien eens iets meer rekening mee houden...misschien ben ik iets te hard voor hem :P. Over dat barbie-site gedoe, da was natuurlijk overdreven. Maar je begrijpt wat ik bedoel ;)
Link naar reactie
Ik wil helemaal geen Barbie , alleen maar een mooie, functionele site. :lol: Don't worry, maar even terugkomend op die lettertypes, ik ben op dit moment in staat een biertje te gaan drinken want IE veranderd door gebruiker gedifinieerd ( bij internet-opties-talen) telkens weer in Latin gebaseerd, ik had de tekst i.p.v. comic sans ( oftewel Times ) in Verdana veranderd maar door die gekke Explorer raak ik helemaal in de war. Ik ga toch maar even een drankje halen en dan weer proberen.
Link naar reactie
[quote:92d466d365="Gorki"]Ik wil helemaal geen Barbie , alleen maar een mooie, functionele site. :lol: Don't worry, maar even terugkomend op die lettertypes, ik ben op dit moment in staat een biertje te gaan drinken want IE veranderd door gebruiker gedifinieerd ( bij internet-opties-talen) telkens weer in Latin gebaseerd, ik had de tekst i.p.v. comic sans ( oftewel Times ) in Verdana veranderd maar door die gekke Explorer raak ik helemaal in de war. Ik ga toch maar even een drankje halen en dan weer proberen.[/quote:92d466d365] [code:1:92d466d365] <FONT SIZE="-1" FACE="Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,Sans-serif,sans-serif"></FONT> [/code:1:92d466d365] na "</font>" komt je HOOFD text, dus haal ff </font> weg (regel: 184) [b:92d466d365]Ik ga nou maffen... vragen mail je maar naar: kees@digidude.nl[/b:92d466d365] mzzls! Tot morgen!
Link naar reactie
Dat wil niet, in Net Objects Fusion kan je uiteraard wel in de html source komen maar alleen om scripts toe te voegen enzo, de teksten kan je daar niet wijzigen, hij geeft alleen weer tekst 1 Belgie het ....., tekst 2 .....bezoekers enzovoort, die vlakken zijn grijs wat betekent dat je daar niet kan editen, dus ??????
Link naar reactie
[quote:38273c2bed="Gorki"]Dat wil niet, in Net Objects Fusion kan je uiteraard wel in de html source komen maar alleen om scripts toe te voegen enzo, de teksten kan je daar niet wijzigen, hij geeft alleen weer tekst 1 Belgie het ....., tekst 2 .....bezoekers enzovoort, die vlakken zijn grijs wat betekent dat je daar niet kan editen, dus ??????[/quote:38273c2bed] Hieronder zien een voorbeeld : alles onder begin text67 is het grijze vlak en ik kan daar klikken en doen wat ik wel maar er kan niets gewijzigd of aangepast worden, ik heb 123 pagina's dus om die allemaal te moeten gaan kopieren in notepad en te wijzigen, pffffff, ik moet het dus in het programma zelf aangeven. <!-- [BEGIN Text67] --> <!-- [END PRE-Text67] --> <P> <FONT SIZE="-1" FACE="Verdana,Tahoma,Arial,Helvetica,Sans-serif,sans-serif"> België, het paradijs voor de bierliefhebbers. <BR> <BR> Volgens een gezegde uit Antwerpen zijn er 360 verschillende bieren in België, een voor elke dag, en de vijf resterende dagen zijn gereserveerd voor bieren die nog moeten worden uitgevonden! <BR> <BR> Naast de klassieke kwaliteitspilsbieren bestaat er een breed gamma aan Belgische speciaalbieren : abdij- en trappistenbieren, geuze en kriek, witbieren, ambers of Belgische &quot;ales&quot;, seizoensbieren en vele streekbieren. <BR> <BR> Voldoende redenen dus om hier een website aan te wijden, België telt op dit moment 117 actieve Brouwerijen, exporteert 5.856.970 hectoliter biertjes en heeft 24.383 cafés. <BR> <BR> Op deze website vindt je info over de verschillende biermerken, de brouwerijen, bierfestivals, regelmatig leuke prijsvragen in samenwerking met diverse brouwerijen en alles wat je wilt weten op het gebied van de Belgische bieren. <BR> <BR> Veel Plezier!!! <BR> &nbsp; </FONT> </P> <!-- [BEGIN POST-Text67] --> <!-- [END Text67] -->
Link naar reactie
[quote:8dee407496="Gorki"]Lettertypes zijn volgens mij nu wel ok, nog niet op alle pagina's maar t' is bedtijd. Ook dit is een fatsoenlijke pagina misschien niet de meest professionele maar je moet ergens beginnen. Laat even weten of de lettertypes nu gelijk zijn. Bedankt voor de moeite.[/quote:8dee407496] Ja, ziet er een stuik beter uit, nu zie je dat zo'n verandering al veel invloed heeft op je website... Je zou nu alleen nog ff moeten denken aan bijv. een achtergrond, en dan niet herhaald... Je kan bijvoorbeeld gaan denken aan Frames, het menu links in 1 frame, de rest in het andere... Zo blijft je menu elke keer boven, en dan hoef je je menu maar één keer te gaan aanpassen als je wat wilt veranderen. Zo kan jij bijvoorbeeld in je menu een tabel maken; <table cellpadding="0" cellspacing="0" style="border-collapse: collapse; background-image: url('BIERLOGO.jpg'); background-repeat: no-repeat; background-position: left top" bordercolor="#111111" width="100%" height="100%"> Zo heb je een tabel, met linksboven een bierlogo, zonder dat het herhaald wordt over de tabel Suc6... Probeer eens te spelen met je achtergrond-kleuren... K.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...