Ga naar inhoud

Jullie mening over www.eXamine.nl


Aanbevolen berichten

Ik ben zeer benieuwd wat jullie vinden van de [b:3ec2ca5208][i:3ec2ca5208]e[/i:3ec2ca5208][color=red:3ec2ca5208]X[/color:3ec2ca5208]amine[/b:3ec2ca5208] website. Dit is de eerste versie die online is, en zal op vele punten voor verbetering vatbaar zijn. Ga snel naar [url]http://www.eXamine.nl[/url] Alvast bedankt! Barry Bouman
Link naar reactie
[quote:7dd9317a9f="Jurriaan R"]ja, zo'n beetje wat hier staat: http://www.netprofessional.nl/forum/viewtopic.php?t=422[/quote:7dd9317a9f] ROFL!! :D Tja, leuk geprobeerd, maar het is onoverzichtelijk [wat is de eigenlijke content en wat hangt er een beetje bij als 'bij-info'?], maak van die twee tabellen die de content vullen gewoon cellen onder elkaar. Verder vind ik het een nogal saai dink zonder enige fantasie. Back to the drawing-board zou ik zeggen.
Link naar reactie
[quote:cb5fd88cc0="Phrea"]Verder vind ik het een nogal saai dink zonder enige fantasie. Back to the drawing-board zou ik zeggen.[/quote:cb5fd88cc0] Het is meer back2basic: snel laden en snel laten zien wat de bezoeker wil zien en verwacht te zien (HOOP IK DUS). Geen irritante flash zooi of een overkill aan plaatjes.
Link naar reactie
[quote:ad79ef3029="Jurriaan R"]ja, zo'n beetje wat hier staat: http://www.netprofessional.nl/forum/viewtopic.php?t=422[/quote:ad79ef3029] en hier http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=w_zZ8.11500%24zz6.157112%40castor.casema.net&prev=/groups%3Fas_ugroup%3Dnl.internet.www.ontwerp
Link naar reactie
Ziet er leuk uit, en het ID van de site is ook Leuk!!! Maaru, jij vroeg aanmerkingen: [list:b60278ff4c]Rechtsboven, de 3 knopen preloaden bij mij niet, dus laden pas als ik er overheen ga (noem me geen mieren-ne*ker!) (TIP: Jat de muis-over van mijn site [url]www.digidude.nl[/url] nix geen plaatjes, gewoon CSS! dus lekker snel, en meteen met mouseover Je mag wel iets meer kleur gebruiken hoor![ Dat logo kan je beter ff in een teken proggie maken, want ik zie pixels![/list:u:b60278ff4c] Voor de rest is ie mooi hoor! kees... [/list]
Link naar reactie
[quote:6433c202c6="Kees-?"]Rechtsboven, de 3 knopen preloaden bij mij niet, [/quote:6433c202c6] Ik denk dat ik gewoon wat meer moet preloaden... [quote:6433c202c6="Kees-?"] .. gewoon CSS! dus lekker snel, en meteen met mouseover [/quote:6433c202c6] De muis-over van jouw site werkt niet in NS :-? [quote:6433c202c6="Kees-?"] Dat logo kan je beter ff in een teken proggie maken, want ik zie pixels![/quote:6433c202c6] Inmiddels heb ik een vers logo gebakken. (nog niet op de site te zien) [quote:6433c202c6="Kees-?"] Voor de rest is ie mooi hoor! [/quote:6433c202c6] Dank u!
Link naar reactie
op zich aardige schone layout(logo mag opzich best wel een image zijn hoor) alleen de teksten moet nog veel aan gebeuren, teveel bold, geen overzicht van wat nu belangrijk is en wat niet . Probeer de teksten iets vloeiender te laten lopen en minder in telegram stijl neer te zetten. de grijze kaders om elke subtitel is niet nodig lijd alleen maar af [quote:72e6a61e47] [i:72e6a61e47] Heeft u zich altijd afgevraagd hoe uw klanten over u denken? of uw producten wel in de smaak vallen of de bezoekers tevreden zijn over uw site? eXamine geeft u de kans de antwoorden hier op te vinden.[/i:72e6a61e47] EXamine stelt u instaat uw eigen vragen lijst te ontwerpen, in te laten vullen en de geven antwoorden te (laten?) analyseren. Een browser en een programma waarmee u emails kunt versturen en ontvangen is alles wat u nodig heeft. De enige benodigheden zijn: een browser en programma om e-mail me te verhandelen [b:72e6a61e47]ontwerpen[/b:72e6a61e47] [i:72e6a61e47] Het ontwerpen omvat het inhoudelijk opstellen en het grafisch vormgeven van de vragenlijst. [/i:72e6a61e47] Bij het ontwerpen kunt u gebruik maken van elke stijl waar uw voorkeur naar uit gaat, bijvoorbeeld uw huistijl of bedrijfstijl. U kunt direkt beginnen met ontwerpen van uw vragen lijst door u [u:72e6a61e47]hier[/u:72e6a61e47] aan te melden. [b:72e6a61e47]invullen[/b:72e6a61e47] Als u uw vragen lijst heeft ontworpen wilt u deze natuurlijk publiceren. Dit kunt u doen door de de vragenlijst te activeren. Vervolgens kunt u uw vragenlijst laten in vullen door het uitnodigen van personen via e-mail, via de pagina [u:72e6a61e47]invullen[/u:72e6a61e47] of vanuit uw eigen website. [/quote:72e6a61e47] ff snel aangepast en wat herschreven zoals ik het ongeveer zou doen. dus geen grijze kaders etc tussen de 2 blokkent tekst (links en rechts) gewoon een duidelijke lijn en de tekst met bovenstaande opmaak.
Link naar reactie
[quote:76f2c63c30="craze"] Heeft u zich altijd afgevraagd hoe uw klanten over u denken? of uw producten wel in de smaak vallen of de bezoekers tevreden zijn over uw site? eXamine geeft u de kans de antwoorden hier op te vinden. [/quote:76f2c63c30] Op zich een prima tekst. Het gaat er alleen vanuit dat we met eXamine alleen enquetes willen hebben. We willen echter ook allerlei andere soorten vragenlijsten zoals quizzen en zo. Brengt ons bij de vraag hoe we ons moeten positioneren: "focus alleen op enquetes" of "met eXamine kun je alles wat je wilt." Wij (technici) hebben doorgaans de voorkeur voor de tweede optie. De verkoper (dat doen we ook zelf) opteert voor de eerste optie. Dit is voor ons een steeds terugkerend dilemma. [quote:76f2c63c30="craze"] Bij het ontwerpen kunt u gebruik maken van elke stijl waar uw voorkeur naar uit gaat, bijvoorbeeld uw huistijl of bedrijfstijl. [/quote:76f2c63c30] Ontwerpen is enerzijds het definieren van de vragenlijsten en anderzijds het grafisch ontwerpen. Jouw tekstje gaat alleen over het grafisch ontwerpen. In ieder geval zeer bedankt voor de opmerkingen. We gooien alles op een hoop en gaan in ieder geval de teksten duidelijker en overzichtelijker maken. Hoop werk denk ik..
Link naar reactie
[quote:276f0df65b] Dit is voor ons een steeds terugkerend dilemma. [/quote:276f0df65b] Dan moet je kijken waarin het product uniek is. Is de unieke eigenschap dat je er enquetes mee kunt maken of dat je er ook andere soorten vraagstukken in kan zetten? Volgens mij zijn er genoeg paketten die het mogelijk maken om online een enquete te plaatsen, dus is het handig om de aandacht te vestigen op de extra's die jullie tool biedt.
Link naar reactie
[quote:3b5ff571b6="Jurriaan R"] Dan moet je kijken waarin het product uniek is ...[/quote:3b5ff571b6] Klopt. Volgens mij zijn er een aantal dingen die we beter hebben geregeld dan de concurrentie: [list:3b5ff571b6]Met onze tool zeer geschikt voor het maken van complexe vragenlijsten.[/list:u:3b5ff571b6][list:3b5ff571b6]Er zitten een aantal functionaliteiten in waarmee de ontwerper ervoor kan zorgen dat het invullen een leuke bezigheid wordt (waardoor je wellicht meer betrouwbare antwoorden krijgt).[/list:u:3b5ff571b6][list:3b5ff571b6]Betrouwbaarheid: wij zijn een bedrijf dat bedrijfskritische systemen voor grote ondernemingen bouwt. Dat kunnen de meeste internetbedrijven niet zeggen denk ik. Vandaar ook de nadrukkelijk link naar Kensas.[/list:u:3b5ff571b6] Wellicht zijn dit punten die we beter zouden moeten benadrukken.
Link naar reactie
Heeft u zich altijd afgevraagd hoe uw klanten over u denken? of uw producten wel in de smaak vallen of de bezoekers tevreden zijn over uw site?Wat het kennis niveau is van uw bezoekrs over een specifiek eXamine geeft u de kans de antwoorden hier op te vinden. Met behulp van de browser stelt eXamine u in staat uw eigen vragen lijst te ontwerpen, hierbij word u niet belemmert door uw technische kennis en kunt u volledige focussen op het ontwerpen van uw belangstellings test, quiz of enige ander vragenlijst. /\ || gewoon uitgebreid er om heen lullen helpt vaak om een pakkende tekst te maken, lange teksten met iets minder info lezen toch vaak fijner dan korte samengevatte teksten die ook nog eens in stukken gedeelt worden. [code:1:c7e514cfde] inleidings praatje met tekst info enzo etc bla bla inleidings praatje met tekst info enzo etc bla bla inleidings praatje met tekst info enzo etc bla bla inleidings praatje met tekst info enzo etc bla bla inleidings praatje met tekst info enzo etc bla bla ___________________________________________________ Ontwerpen | Invullen | Analyseren samenvatting | samenvatting | samenvatting over ontwerpen | over invullen | over Analyseren ___________________________________________________ Enkele mogenlijkheden Enquête - ondervragen voor het verzamelen van gegevens. Quiz - voor het entertainen van uw bezoekers Toetsing - voor het uitvoeren van tests door middel van ondervraging. Advies - voor het aflopen van een boom van vragen die leidt naar één of meerdere conclusies. [/code:1:c7e514cfde] deze indeling vind ik persoonlijk veel overzichterlijker dan die er nu gehanteert word.
Link naar reactie
[quote:20a094df02="Jurriaan R"][quote:20a094df02] gewoon uitgebreid er om heen lullen helpt vaak om een pakkende tekst te maken, lange teksten met iets minder info lezen toch vaak fijner dan korte samengevatte teksten die ook nog eens in stukken gedeelt worden. [/quote:20a094df02] uhuh[/quote:20a094df02] uhuh?? (mag ik hier een vertaling van in ABN?) Overigens ben ik heel blij met die suggestie van die andere opdeling. Die ga ik straks even uitproberen. Mij is ook al geadviseerd de boel in een kolom onder elkaar te zetten. Dat heb ik ook geprobeerd. Vervelende is dan dat je moet scrollen, daar hebben mensen vaak geen zin in. Ik wil dus niet scrollen op de home. Zo leer je als techneut een beetje designen.. hehe...
Link naar reactie
in begrijpbaar nederlands: "wat een bullshit" Langere zinnen met veel eromheen gelul? Dat is niet bepaald de manier waarop je op het internet moet communiceren. Dat leer je ongeveer in les 1 als tekstschrijver voor het internet. Grote teksten, met lange zinnen en veel overbodige info zijn moeilijk te scannen en zullen des te sneller worden overgeslagen. Daarbij kun je je afvragen wat je doelgroep is. Consumenten die zich door een slap tekstje om laten lullen, of mensen die gericht op zoek zijn naar een tool die aan hun behoefte voldoet. Zouden die mensen graag constant vage marketingteksten lezen of gewoon gelijk de voor hen belangrijke info? Neem een doelgroep en schrijf daar je teksten voor, waarbij je bewust rekening houdt met de vele beperkingen die het media internet de tekstschrijver oplegd.
Link naar reactie
[quote:c0da21aa85="Jurriaan R"] verhaal [/quote:c0da21aa85] gedeeltelijk waar je hebt 2 uitersten 1.te lange zinnen 2.te korte zinnen hier is gebruik gemaakt van de eerste optie,wat ik bedoelde duidelijk te maken is dat als je wat meer (nutteloze) info verwerkt in je zinnen het makkelijker is een vloeiend verhaal te typen :) natuurlijk moet je hierbij oppassen dat je niet bij optie 2 terecht uitkomt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...