Ga naar inhoud

Sitecheck... en een beetje hulp gevraagd


Aanbevolen berichten

Ten eerste: dit is de stie waar het over gaat: [url]www.pc-faq.tk[/url] Nou wil ik graag weten: wat missen jullie? ik weet het de opmaak is nog niet veel soeps, en als je 's middags komt dan loopt het forum voor geen meter! en dat is precies waar ik hulp bij nodig heb. Na mijn weten, ligt dat puur aan Lycos. Die word hoe meer bezoekers, hoe langzamer, dus zoek ik een andere server die PHP en MySQL ondersteunen... en vooral het belangrijkste: die gratis is, want ik ben voorlopig niet van plan om te investeren, dat is misschien later van de orde. Wat ook wel fijn is om te weten... wat jullie het liefste als achtergrond kleur zien...? [img:f00a5ac641]http://members.lycos.nl/pcfaq/forum/images/smiles/Green21.gif[/img:f00a5ac641]
Link naar reactie
Eerst maar eens dit: ' ik ben niet van plan te investeren'. Als ik dat lees denk ik: zucht.... :cry: Je wil een database en php en het moet snel zijn. En dit wil je allemaal gratis hebben. Dat vind ik dus zon onzin. Als je een goede snelle server met een database en php zoekt, zonder reclame, zal je er toch wat voor neer moeten leggen. Maar ja, ik zal wel weer zeuren... Je site: Hier heb je weer het bekende 'ik wil een site maken in 10 min' geval. Als je je website niet eens een naam kan geven(Untitled Document) :-?. Maar goed, we kijken verder. Het menu lijkt me ergsn vandaan 'gejat' te zijn. Als je dan iets jat, doe het dan goed. Als je het zelf hebt gemaakt: waarom heb je in godsnaam flash in je menu zitten? Je gebruikt niet eens roll-overs! Ik heb nog wat moed bij elkaar geraapt en kijk verder. Ik druk op drivers en zie tot mijn grote schrik ineens een groot wit frame :o. Terwijl net toch alles grijs was. Ik snap wel dat je het niet saai wil laten worden, maar dit is niet de oplossing. Maar ik vind het zo wel genoeg, dus stop ermee. Als je serieus bezig bent(zo komt het nu zeker niet over)begin je opnieuw. Kijk eens rond hoe andere sites(met hetzelfde onderwerp als jij) het aangepakt hebben. Je kan zoveel meer met html :cry:. Kom dan nog eens terug, zodat we je ook serieus kunnen helpen.... ::greetz:: Obi
Link naar reactie
Waarom heb je het menutje niet met tabellen gemaakt en daarin die flash dingetjes gezet. Ik krijg nu nl dat die layer niet in het menu past en dat de buttons eronder uitkomen (Mozilla 1.0 final) Logo: tja wat zal ik zeggen je hebt 2 kleuren gebruikt en de grote + plaats van de letters wat anders gemaakt /me is het eens met de voorganger en betaal voor hosting ipv zo'n slome server.
Link naar reactie
[quote:a96777c6c9="Young Crazy Fool"][quote:a96777c6c9="Wiep Corbier"] Verder......de kleuren van je forum komen me bekend voor.[/quote:a96777c6c9] Sorry dat ik hier effe op reageer maar dat is standaard PHPBB volgens mij. Dus die opmerking was echt niet nodig vond ik (maar ja, wie ben ik).[/quote:a96777c6c9] Tja, de optimist haalt iets positiefs, of op zijn minst iets onschuldigs uit mijn opmerking, een pessimist echter.....iets anders. "Wat jij wilt" zeggen ze in Haarlem.
Link naar reactie
[quote:176d435084="Leonarduz"]ik weet het de opmaak is nog niet veel soeps [/quote:176d435084] ik citeer mezelf, en leg nog ff sterk de nadruk op NOG NIET. Dit is inderdaad een site van 10 minuten, ik weet dat alles een beetje los van elkaar zit, en dat ik niet wil investeren, das mijn beslissing. :P Verder nog: wat zien jullie graag in kleuren van de frames enzo, knoppen of hyperlinks. En wat bedoel je met layers? ik plaats het hier niet voor niets, ik heb nog niet zo veel ervaring met die grote sites, daarom vraag ik een beetje hulp. [b:176d435084]ik vind commentaar niet erg, maar geef dan gelijk een suggestie hoe ik het op kan lossen![/b:176d435084]
Link naar reactie
[quote:9e3f2d4261="Wiep Corbier"] Tja, de optimist haalt iets positiefs, of op zijn minst iets onschuldigs uit mijn opmerking, een pessimist echter.....iets anders. "Wat jij wilt" zeggen ze in Haarlem.[/quote:9e3f2d4261] Mijn excuses, was wat slechtgezind gisterenavond. Had het niet direct zo negatief mogen zien. sorry
Link naar reactie
[quote:5ec17e4779="Leonarduz"]Dit is inderdaad een site van 10 minuten, ik weet dat alles een beetje los van elkaar zit, en dat ik niet wil investeren, das mijn beslissing.[/quote:5ec17e4779]Kom maar eens terug als je wel wat gemaakt hebt. Als we voor sites die in 10 minuten in elkaar gezet zijn, een structuur hebben van van een losgeslagen stier (en dat wordt nog openlijk toegegeven ook), sitechecks gaan aanvragen is het einde zoek. Kom dus nog maar eens terug als je wel wat moeite hebt gedaan en er vooral tijd in gestoken hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...