Ga naar inhoud

scrolbar verwijder in IE en Netscape


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een flashfilpje waar wat tekst in voorkomt die langer is dan de pagina. Een scrolbar erin en dat lukt prima, alleen nu staat die van IE en Netschaap er nog naast. Ik heb op het forum gezocht omdat ik ik iets van die strekking gezien dacht te hebben maar kan niks vinden. Wie weet er een script om die scrolbaar te laten verdwijnen? Thx
Link naar reactie
Wat Boei zei was toch ook zo'n beetje voor html? Ff geheel: [code:1:e9260bb220] <html> <head> <title>naam</title> </head> <frameset cols="1,*" frameborder="no" framespacing="0" border="0"> <frame src="naam.html" etcetc.> <frame src="naam.html" etcetc.> </frameset> <body> </body> </html> [/code:1:e9260bb220] zoiets?[/b]
Link naar reactie
[quote:fcc8996fd1="Cartman"]Wat Boei zei was toch ook zo'n beetje voor html? Ff geheel: [code:1:fcc8996fd1] <html> <head> <title>naam</title> </head> <frameset cols="1,*" frameborder="no" framespacing="0" border="0"> <frame src="naam.html" etcetc.> <frame src="naam.html" etcetc.> </frameset> <body> </body> </html> [/code:1:fcc8996fd1] zoiets?[/b][/quote:fcc8996fd1] - Inderdaad is 'mijn' oplossing een HTML-code - Waar staat hier die code van scrolling="no"????? Voor de volledigheid: [code:1:fcc8996fd1]<html> <head> <title>naam</title> </head> <frameset cols="1,*" frameborder="no" framespacing="0" border="0"> <frame src="naam.html" scrolling="no"> <frame src="naam.html"> </frameset> <body> </body> </html> [/code:1:fcc8996fd1]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...