Ga naar inhoud

Tips voor een website?? Ik heb geen id!


Aanbevolen berichten

hallo mensen.. ik heb al een paar dagen de drang om een website te maken, alleen heb nog geen id wat voor een.. heeft iemand tips voor mij, wat veel gezochte onderwerpen op dit moment op internet zijn?? En weet iemand ook nog goede sponsor programm'as waar je geld per click voor krijgt?? je vind ze n niet zo veel meer, en iBazar/eBay was altijd wel goed, maar die doet het niet meer..
Link naar reactie
[quote:7f2e80069e="wally"]ik heb al een paar dagen de drang om een website te maken, alleen heb nog geen id wat voor een.. heeft iemand tips voor mij, wat veel gezochte onderwerpen op dit moment op internet zijn??[/quote:7f2e80069e]Geloof je nu echt dat als iemand een idee heeft hij/zij die hier gaat vertellen zodat jij dat idee kunt "jatten"??
Link naar reactie
ALs je nou echt verlegen zit om onderwerpen... A: kies iets waar je 'verstand' van hebt: een website over bierdoppies is wellicht iets makkelijker dan een site over de opbouw en werking van myeline...(zoek maar op google wat het is, ik ga dat niet uitleggen) B: vrijwilligerwerk klinkt nog iets te breed. Tip: wat dacht je van de basisschool bij jouw in de buurt! Er zijn er zat, die wel een website zouden willen, maar geen benul/idee hebben hoe zoiets aan te pakken. Gewoon een briefje sturen of een belletje eraan wagen, ze willen je vast wel te woord staan. Succes, en laat ons weten voor welke school je die prachtige site in elkaar gezet hebt!!! Thor2002
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...