Ga naar inhoud

preloader testen...


Aanbevolen berichten

Hé Swiers, Ja die preloader werkt goed hoor. [code:1:c3c6c386b5] ifFrameLoaded (190) { MovieClip.gotoAndPlay("start"); } [/code:1:c3c6c386b5] Is dat nou alles wat je ingesteld hebt? Weet zelf namelijk ook niet zo goed het werkt. Moet je niet ergens instellen dat ie de hele movie van te voren laadt? Het kan toch ook zijn dat de movie ter plekke frame voor frame wordt ingeladen terwijl er wordt afgespeeld?
Link naar reactie
ik heb het net afgezocht en dat ik alles wat iik heb gevonden over preloaden... ivm met actionscript toch... [code:1:ebab287f37] ifFrameLoaded (190) { MovieClip.gotoAndPlay("start"); } [/code:1:ebab287f37] ja hij laad per frame denk ik ... want de functie zegt dat de frame met label start pas mag spelen als frame nr° 190 geladen is... .: correct me if i m wrong :.
Link naar reactie
Toch zou ik denk ik kiezen voor de volgende volgorde: 1. Vrij simpel keuzemenu 2. Kies je voor tekstpagina, ben je (incl. keuzemenu) lekker snel op de site 3. Kies je voor grafische pagina, krijg je een preloader te zien waarna je op de grafisch pagina komt. Nu is het zo dat je, als je een trage verbinding hebt en voor de tekstpagina wilt kiezen, toch eerst nog vrij lang moet wachten voordat je in het keuzemenu komt. Daar kies je pas voor de tekstpagina, maar dan ben je in totaal toch nog aardig wat tijd kwijt voor een totaal niet grafische site! Vandaar mijn voorkeur voor bovengenoemde volgorde...
Link naar reactie
Nou heeft nog niemand echt de vraag beantwoord. Hier de manier waarop je zelf kan controleren of je preloader werkt: Druk in Flash op ctrl+enter om je flash film te bekijken. Ga naar het menu Debug en kies een snelheid(bijv. 56k) Ga dan naar het menu View en kies Show Streaming. Je kijkt nu als het ware door de ogen van een persoon met een 56k modem die jou website bezoekt. Je zal nu merken hoelang het duurt voordat het hele filmpje geladen is. Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is en anders hoor ik het wel! ::greetz:: Obi
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...